Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Motivācija', 1.
  • Referāts 'Motivācija', 2.
  • Referāts 'Motivācija', 3.
  • Referāts 'Motivācija', 4.
  • Referāts 'Motivācija', 5.
  • Referāts 'Motivācija', 6.
  • Referāts 'Motivācija', 7.
  • Referāts 'Motivācija', 8.
  • Referāts 'Motivācija', 9.
  • Referāts 'Motivācija', 10.
  • Referāts 'Motivācija', 11.
  • Referāts 'Motivācija', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
I.  Motivācija    3
Maslova vajadzību pirmīda    4
2.  Gaidu metode    5
3.  K.Madsena vajadzību grupas    5
4.  I.Forands    6
5.  Motivēšanas teorijas faktori    6
II.  Darba samaksa    7
III.  Darbinieku motivēšana svētkos un ikdienā    8
  Nobeigums    10
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

Veidojoties demokrātiskai sabiedrībai, pieaug personālvadības politikas, organizatorisko, pedagoģisko un psiholoģisko aspektu izpratnes un to metožu izmantošanas loma.
Darbs ar cilvēkiem, ar personālu – vai var būt kaut kas svarīgāks?
Motivēšana ir dinamisks process, kurš lietojot psiholoģiskās, sociālās, ekonomiskās un tiesiskās metodes un līdzekļus, sekmē darbinieku un organizācijas mērķu sasniegšanu. Tā kā vadītāji strādā ar cilvēkiem, viņiem ir svarīgi saprast, kāpēc cilvēki uzvedas tā kā viņi uzvedas, lai ar dažādām metodēm varētu virzīt viņu izturēšanos vēlamajā virzienā. Tas ir grūts uzdevums, jo nevar tieši novērot motivēšanu, to var tikai secināt no darbinieku uzvedības. Motivējot darbiniekus, organizācija samazina izdevumus, jo tiek celts darba ražīgums un kvalitāte, ieinteresēti un saglabāti uzņēmumam nepieciešamie darbinieki.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants