Vērtējums:
Publicēts: 30.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Žurnālu attīstība un pārstrukturizācija mediju sistēmas transformācijas laikā', 1.
  • Konspekts 'Žurnālu attīstība un pārstrukturizācija mediju sistēmas transformācijas laikā', 2.
  • Konspekts 'Žurnālu attīstība un pārstrukturizācija mediju sistēmas transformācijas laikā', 3.
  • Konspekts 'Žurnālu attīstība un pārstrukturizācija mediju sistēmas transformācijas laikā', 4.
  • Konspekts 'Žurnālu attīstība un pārstrukturizācija mediju sistēmas transformācijas laikā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Rezumējot, žurnālus un to tirgu mediju sistēmas transformācijas laikā ļoti tieši ietekmēja politiskie un ekonomiskie faktori (Preses nama ieņemšana, inflācija u.c.), reklāmdevēji, strauji pieaugošā konkurence mediju vidū, auditorijas vērtību un vēlmju maiņa jeb tā sāka pieprasīt citu saturu (izklaidējošāku). Šo procesu rezultātā padomju laikā radušies žurnāli pašlikvidējās, pārstrukturizējās, arī cilvēki paši no interešu žurnāliem sāka atteikties ekonomisku apsvērumu dēļ, kā arī to saturs ātri vien neapmierināja aizvien augošo interešu dažādību un tie vēlējās arvien plašākās informācijas un izklaides iespējas, ko masveidā piedāvāja citi mediji. Vienīgi žurnāls „Sieviete” joprojām spēja noturēt savu auditoriju, kas bija sociāli aktīvās sievietes, protams, arī šo žurnālu skāra pārmaiņas gan tā saturā, gan nosaukumā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants