Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 1.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 2.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 3.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 4.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 5.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 6.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 7.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 8.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 9.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 10.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 11.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 12.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 13.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 14.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 15.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 16.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 17.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 18.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 19.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 20.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 21.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 22.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 23.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 24.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 25.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 26.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 27.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 28.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 29.
  • Referāts 'SIA "Larsens" produkta konkurētspēja un kvalitāte', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma īss raksturojums    4
1.1.  Uzņēmuma ietverošā vide    4
1.2.  SIA Larsens produkta dzīves cikls   
1.3.  Produkta kvalitāte, tās nozīmīgums   
1.4.  Bostonas matrica, tās izmantošana uzņēmuma analīzē    10
2.  Konkurence un konkurētspēja    10
2.1.  Konkurenti, to iedalījums    10
2.2.  Konkurences analīze pēc Portera piecu spēku modeļa   
2.3.  Uzņēmuma analīze izmantojot SWOT matricu    20
3.  Mārketinga stratēģijas tipi attiecībā pret konkurentiem    20
  Secinājumi    26
  Izmantotā literatūra    27
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings – tas ir uzņēmuma uzvedības princips, kas sevī ietver visu ar tirgu saistīto lēmumu konsekventu saistību ar pircēju un patērētāju prasībām un vajadzībām, tā ir rīcība, lai ar speciālu tirgus pasākumu kompleksa palīdzību iegūtu sev pircēju lielāku labvēlību, salīdzinot ar konkurentiem.
Mārketinga mērķi ir:
rūpīgi, vispusīgi un detalizēti izpētīt tirgu, pircējus, izanalizēt tas apmaiņas attiecības, kādas ir un veidojas starp uzņēmumu un tā preču pircējiem, starp uzņēmumu un piegādātājiem, starpniekiem un konkurentiem;
aktīvi dažreiz pat agresīvi iedarboties uz tirgu un preču (pakalpojumu) pieprasījumu, lai palielinātu savas preces tirgus daļu un paaugstinātu pārdošanas rentabilitāti.
Konkurence – tā ir sāncensība starp tirgū esošajiem preču ražotājiem un pārdevējiem, pakalpojumu sniedzējiem par tādiem preču ražošanas un pārdošanas, pakalpojumu sniegšanas nosacījumiem, kas nodrošinātu peļņu ilgstošā laika periodā. Galvenās formas konkurencei ir cena un necena. Konkurence ieņem būtisku vietu mūsdienu ekonomikas attīstībā. Tā spiež ražotāju nepārtraukti domāt uz priekšu, mainīt dažādas tehnoloģijas, izdomāt jaunus preču ražošanas paņēmienus, jaunus pakalpojumu veidus, kā arī bieži vien neļaut paaugstināt cenu. Tas viss nāk par labu patērētājam.
Turpretim produkta kvalitāte – tā ir produkta spēja veikt savas patēriņa funkcijas, tas viens no līdzekļiem, kā iekarot patērētāja labvēlību.
Darba mērķis ir izanalizēt SIA Larsens produkta konkurētspēju, produkta un servisa kvalitāti, izvērtēt tā vietu tirgū, spēju noturēties esošajā pozīcijā vai arī virzīties uz augšu, paralēli to visu saistot ar teoriju. Darba analīzē tiks izmantoti Portera piecu spēku likums, SWOT analīze, Bostonas matrica.
Darba uzdevumi ir: 1 - izanalizēt uzņēmuma iekšējo vidi;
2 - noteikt produkta dzīves ciklu;
3 - izpētīt produkta un servisa kvalitāti;
4 - izmantot uzņēmuma analīzē Bostonas matricu;
5 –izanalizēt konkurentus un konkurētspēju
6 – izmantot Portera piecu spēku modeli;
7 – novērtēt situāciju ar SWOT matricas palīdzību
8 – apskatīt mārketinga stratēģijas tipus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants