Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Tūrisms kā uzņēmējdarbība', 1.
  • Eseja 'Tūrisms kā uzņēmējdarbība', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Vispasaules tūrisma organizācijas apkopotā informācija liek zināt to, ka tūrisma industrija deviņdesmitajos gados pretendē uz vienu no vadošajām vietām pasaules ekonomikā.
Latvijai ar izdevīgo ģeogrāfisko stāvokli, vēsturiskajiem notikumiem, bagāto kultūrvēsturi, mazpārveidoto dabu ir labas iespējas kļūt par tūristiem pievilcīgu zemi. Tūrisma produktu veido tūrisma resursi, materiāli tehniskie nodrošinājumi. Atkarībā no šo produktu kvalitātes, piemēram, apmešanās vietu skaits, ēdināšanas, izklaides iespējas, informācija un reklāma un lielākoties nosaka tūrisma pakalpojuma cena, veidojas vietas popularitāte tūristu vidū. Šobrīd vispopulārākās atpūtas vietas ir Rīgā un tās rajonā. Taču pēdējos gados aug pieprasījums arī pēc lauku tūrisma, ceļojumiem pa Latvijas novadiem, kā arī pēc servisa augstas kvalitātes. Kā arī pieaug pieprasījums pēc dažu dienu ceļojumiem un brīvdienām dabā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants