Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 1.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 2.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 3.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 4.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 5.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 6.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 7.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 8.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 9.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 10.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 11.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 12.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 13.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 14.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 15.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 16.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 17.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 18.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 19.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 20.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 21.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 22.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 23.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 24.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 25.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 26.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 27.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 28.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 29.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 30.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 31.
  • Referāts 'Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā', 32.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketings    4
1.1.  Mārketinga komunikācijas kanāli    6
1.2.  Sociālie mārketinga kanāli    8
2.  Sociālo mārketinga kanālu pielietošana uzņēmējdarbības veicināšanā    14
2.1.  Aptauja par sociālo tīklu izmantošanas ieradumiem    14
2.2.  Intervijas ar uzņēmumu „Deisy” un „Rozes bode” vadītājām    17
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    23
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    24
  Pielikumi    25
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Mārketings kā termins radies 19. un 20. gadsimtu mijā, kad lauksaimnieku starpā palielinājās konkurence, kā rezultātā tie bija spiesti izgudrot veidus, kā popularizēt savu produkciju.
2. Mārketingu cilvēki uztver dažādi – daži apgalvo, ka tas ir degradējošs, rada jaunas vajadzības un piesārņo vidi, citu savukārt uzskata, ka tas ir radošs process, kas piedevām uzlabo cilvēku dzīves līmeni.
3. Agrāk izplatīts bija vienvirziena iejaukšanās mārketings, kas, rupji iejaucoties cilvēka ikdienā, skaļi un uzkrītoši paziņo savu vēstījumu. Mūsdienās daudz populārāka ir divvirzienu komunikācija ar klientu. Tādējādi klients var ātri izteikt savas domas, pieredzi u.c., dažu dienu laikā saņemot arī atbildi no uzņēmuma.
4. Klients mūsdienu mārketinga stratēģijā ir tik svarīga sastāvdaļa, ka populārajam 4P Mārketinga MIXam ir pievienots piektais P – participation jeb dalība. Tas norāda uz klientu vēlmi piedalīties, izteikt viedokli, kā arī pieaugošo ietekmi attiecībā pret uzņēmēju.
5. Mārketinga kanāli jeb mediji iedalās tradicionālajos, kā televīzija, radio un avīzes, un jaunajos medijos, kas ietver interneta komunikācijas kanālus, kā e-pasts, sociālie tīkli, majaslapas un blogi. Lai noteiktu, kuri kanāli ir piemērotākie, jāveic mārketinga pētījums un tad jāizstrādā mārketinga stratēģija.
6. No veiktās aptaujas rezultātiem var secināt, ka sociālo tīklu izmantošana ir aktuāla vidēji 25 gadu vecu cilvēku vidū – 94% no aptaujātajiem atzina, ka lieto tādus sociālos tīklus kā draugiem.lv, faceboom.com un Twitter, turklāt 68,3% cilvēku šajos portālos arī seko sev interesējošiem uzņēmumiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants