• Mentora darbības definīcijas. Igaunijas un Lielbritānijas pieredze. Ieteikumi Latvijai

     

    Konspekts2 Pedagoģija

Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mentora darbības definīcijas. Igaunijas un Lielbritānijas pieredze. Ieteikumi La', 1.
  • Konspekts 'Mentora darbības definīcijas. Igaunijas un Lielbritānijas pieredze. Ieteikumi La', 2.
  • Konspekts 'Mentora darbības definīcijas. Igaunijas un Lielbritānijas pieredze. Ieteikumi La', 3.
  • Konspekts 'Mentora darbības definīcijas. Igaunijas un Lielbritānijas pieredze. Ieteikumi La', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Kā teikts OESD pētījumā par skolotāju
izglītības politiku, galvenie izaicinājumi, ar kuriem sastopas jaunie skolotāji, vairumā valstu ir līdzīgi: kā motivēt skolēnu motivēšana, klasvadība, vērtēšana. Mentoru programmas var palīdzēt jaunajiem skolotājiem tikt galā ar šīm grūtībām un novērst jauno speciālistu aiziešanu no skolas un profesijas.
Jaunākajās publikācijās par izglītības
kvalitāti skolotāji tiek minēti kā vissvarīgākais faktors, kas ietekmē izglītības kvalitāti skolās
Tādēļ, uzlabojot izglītības sistēmu, politikas
veidotājiem ir svarīgi radīt nosacījumus, kas
atbalstītu skolotāju profesionālo attīstību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants