Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 16.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 17.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 18.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 19.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 20.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 21.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 22.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 23.
Darba fragmentsAizvērt

Datums – 7. 04. 2017.
Temats – „Pavasaris”
Vadītā aktivitāte – Integrētā rotaļnodarbība ar dabas dominanti
Mērķis – Nostiprināt zināšanas par dabā sastopamajām krāsām, papildināt zināšanas par augu dažādību Latvijā.
Uzdevumi –
• Veicināt atšķirt dažādus krāsu toņus.
• Attīstīt prasmi grupēt dabas materiālus, atšķirt un atpazīt tos.
Izmanotie materiāli –konfkšu kastes, krāsaini papīri.
Skolotāja darbība
Aicinu bērnus uz rīta apli, kuru sāku ar dziesmiņu: ‘’Labu
rītu saka saule”.
Apūkojam pie sienas piestiprināto plakātu „Pavasaris”, cenšamies nosaukt pazīstamos augus redzamajā attēlā.
Parādu dažādu krāsu kartītes.
Ar „loterijas” palīdzību sadalu bērnus četrās komandās.
Katrai no komandām iedodu 1 kastīti, kuras apakšā ir ielīmēts krāsains kartona gabaliņš (katrai komandai citā krāsā).
Paskaidroju, ka mēs dosimies pastaigā un meklēsim atbilstošas krāsas dabas materiālus un liksim tos kastē.
Nodabības beigās aicinu bērnus no salasītajiem priekšmetiem izveidot mākslas darbu uz tuvējā asfalta seguma.


Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants