Vērtējums:
Publicēts: 13.11.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 8.
  • Prezentācija 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 9.
  • Prezentācija 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 10.
  • Prezentācija 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 11.
  • Prezentācija 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 12.
  • Prezentācija 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 13.
  • Prezentācija 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 14.
  • Prezentācija 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 15.
  • Prezentācija 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 16.
  • Prezentācija 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 17.
  • Prezentācija 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 18.
  • Prezentācija 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 19.
Darba fragmentsAizvērt

Atmiņas veidi
Īslaicīgā atmiņa ir gaistoša, tā sairst apmēram 20-30 sekundēs (Brown, 1985). Cilvēki var paturēt īslaicīgajā atmiņā apmēram 7 (plus mīnus 2) informācijas bitus.
Darbīgā atmiņa ir struktūra, kura patur materiālus tā, ka mēs varam tos pielietot noteiktā situācijā. Informācijas aizstāšana vai izgrūšana ir indivīda kontrolēta vai automātiska, t.i., vecās aizstāšana ar jauno. (Wyer&Scrull, 1986)
Ilglaicīgajai atmiņai nav zināmu limitu. Tā var uzturēt informāciju par specifiskiem notikumiem, objektiem vai cilvēkiem vai vispārīgāku materiālu.

Secinājumi
Kopumā aptaujātie cilvēki atcerējās zīmolus labi, tomēr populārāki ir ārzemju zīmoli, turklāt tādi, kas pazīstami jau sen un ir stabili tirgū, piemēram, Carlsberg
Bērni saukļus atceras labāk, nekā pieaugušie un pensionāri
Sievietēm atmiņa labāka, nekā vīriešiem

Autora komentārsAtvērt
Atlants