Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Bērna ar UDHS novērojums', 1.
  • Referāts 'Bērna ar UDHS novērojums', 2.
  • Referāts 'Bērna ar UDHS novērojums', 3.
  • Referāts 'Bērna ar UDHS novērojums', 4.
  • Referāts 'Bērna ar UDHS novērojums', 5.
  • Referāts 'Bērna ar UDHS novērojums', 6.
  • Referāts 'Bērna ar UDHS novērojums', 7.
  • Referāts 'Bērna ar UDHS novērojums', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Bērna novērojums    3
  Uzmanības deficīts un hiperaktivitātes sindroms (UDHS)    5
  UDHS vēsturiskais aspekts    5
  UDHS pazīmes    5
  Vai UDHS ir diagonoze vai mīts?    6
  Secinājumi    7
  Izmantotā literatūra    8
Darba fragmentsAizvērt

Bērns, kas ir atšķirīgs, savādāks nekā citi...
Bērni mēdz būt dažādi. Ir grūti pieņemt otru, ja tas kaut kādā veidā neatbilst mūsu priekšstatam kādam jābūt cilvēkam, kā viņām jāuzvedas, kā jādomā. Ir svarīgi bērnos jau no mazām dienām veidot izpratni par to, ka mēs katrs esam personība, ka mums katram piemīt kaut kas īpašs, ka katram ir stiprās un vājās puses, ka mūsu vajadzības ir dažādas un īpašas.
Tādēļ uzskatu, ka ir ļoti svarīgi izprast bērnu kognitīvās un komunikatīvās spējas, rast pareizu pieeju bērna ar problēmām iekļaušanai vienaudžu vidē. Sevišķi liela prasme ir nepieciešama bērna ar hiperaktivitātes sindromu iekļaušanai vienaudžu, piemēram, grupiņas vidē, jo bērns fiziski ir vesels, taču viņa uzvedība pārējiem ir neizprotama.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants