Vērtējums:
Publicēts: 10.05.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Prezentācija 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 1.
  • Prezentācija 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 2.
  • Prezentācija 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 3.
  • Prezentācija 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 4.
  • Prezentācija 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 5.
  • Prezentācija 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 6.
  • Prezentācija 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājums
Pārdomāti plānojot un kvalitatīvi īstenojot attālinātas mācības, tās var būt tikpat vai pat efektīvākas nekā klātienes mācības – skolēni var mācīties bez ierastās skolas kņadas, sev pieņemamā ātrumā, vairāk vingrināties individuāli, iedziļināties vairāk jautājumos, kas katru interesē, u. tml. Izvēloties atbilstošus tehnoloģiskos rīkus, skolotājam rodas iespēja iegūt un analizēt skolēnu snieguma datus un pieņemt precīzākus lēmumus par tālāko rīcību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants