• Cilvēku viedoklis par ārstiem un ārstu attieksmi pret pacientiem un kukuļņemšanu

     

    Referāts10 Socioloģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Cilvēku viedoklis par ārstiem un ārstu attieksmi pret pacientiem un kukuļņemšanu', 1.
  • Referāts 'Cilvēku viedoklis par ārstiem un ārstu attieksmi pret pacientiem un kukuļņemšanu', 2.
  • Referāts 'Cilvēku viedoklis par ārstiem un ārstu attieksmi pret pacientiem un kukuļņemšanu', 3.
  • Referāts 'Cilvēku viedoklis par ārstiem un ārstu attieksmi pret pacientiem un kukuļņemšanu', 4.
  • Referāts 'Cilvēku viedoklis par ārstiem un ārstu attieksmi pret pacientiem un kukuļņemšanu', 5.
  • Referāts 'Cilvēku viedoklis par ārstiem un ārstu attieksmi pret pacientiem un kukuļņemšanu', 6.
  • Referāts 'Cilvēku viedoklis par ārstiem un ārstu attieksmi pret pacientiem un kukuļņemšanu', 7.
  • Referāts 'Cilvēku viedoklis par ārstiem un ārstu attieksmi pret pacientiem un kukuļņemšanu', 8.
  • Referāts 'Cilvēku viedoklis par ārstiem un ārstu attieksmi pret pacientiem un kukuļņemšanu', 9.
  • Referāts 'Cilvēku viedoklis par ārstiem un ārstu attieksmi pret pacientiem un kukuļņemšanu', 10.
  • Referāts 'Cilvēku viedoklis par ārstiem un ārstu attieksmi pret pacientiem un kukuļņemšanu', 11.
  • Referāts 'Cilvēku viedoklis par ārstiem un ārstu attieksmi pret pacientiem un kukuļņemšanu', 12.
  • Referāts 'Cilvēku viedoklis par ārstiem un ārstu attieksmi pret pacientiem un kukuļņemšanu', 13.
  • Referāts 'Cilvēku viedoklis par ārstiem un ārstu attieksmi pret pacientiem un kukuļņemšanu', 14.
  • Referāts 'Cilvēku viedoklis par ārstiem un ārstu attieksmi pret pacientiem un kukuļņemšanu', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
I.  Pētījuma problēmas teorētiskā analīze   
  Tēmas aktualitāte   
II.  Pētījuma programma   
  Problēmsituācijas definējums   
  Pētījuma mērķis   
  Pētījuma objekts.   
  Pētījuma priekšmets   
  Pētījuma uzdevumi   
  Pētījuma hipotēzes   
III.  Pētījuma metodoloģijas apraksts   
  Pamatjēdzienu analīze un interpretācija   
  Pētījuma metodes izvēle   
  Instrumentārija raksturojums   
  Instrumentārijs - Anketa   
  Izlases veidošana   
  Atskaite par pētījumu   
  Grafiki   
  Analīze un interpretācija   
Darba fragmentsAizvērt

2.1.Problēmsituācijas definējums:
Ikviens cilvēks kādreiz slimo un tad viņam ir jādodas pie ārsta, bet vai viņi vienmēr iegūst gaidīto palīdzību un apmierinošus rezultātus. Diemžēl bieži vien nākas dzirdēt, ka cilvēki nav apmierināti ar ārsta paveikto darbu, kā arī frāzi, ka atlīdzība (kukulis) bijusi par mazu. Mūsdienās ir diezgan izplatīti gadījumi, kad cilvēki pateicas ārstam par labi paveikto darbu materiālā formā (piemēram, pasniedzot naudu konvertē). Taču arī samērā izplatīti ir tādi gadījumi, kad ārsti paši liek saprast, ka cilvēkam „jāpateicas” vēl pirms pacienta izārstēšanas. Tas būtu tā kā veicināšanas balva, lai labāk ritētu pacienta ārstēšana. Protams, var ārstam samaksāt un viss būs labi, bet ko darīt ja tādas naudas nav? Nereti cilvēki nonāk bezizejas situācijā.
Kā arī, protams, es neapgalvoju, ka visi ārsti ir tādi „pateicības” alkstoši. Neiet runa par tiem ārstiem, kas godīgi un uzcītīgi pilda savu darbu.
Šī tēma ir aktuāla, jo, manuprāt, arvien vairāk cilvēkiem rodas savs viedoklis par ārstu attieksmi pret pacientiem, kuri ņem kukuļus un kuri nē.

2.2. Pētījuma mērķis:
Noskaidrot kāds ir Rēzeknes iedzīvotāju viedoklis un kāda ir attieksme pret ārstiem.

2.3. Pētījuma objekts:
Mana pētījuma objektā ietilpst četras vecumu grupas: 18-25 gadi; 26-35 gadi; 36 - 50gadi 51 gads un vecāki cilvēki.

2.4. Pētījuma priekšmets:
Latvijas ārstu kukuļņemšana un attieksme pret pacientiem.

2.5. Pētījuma uzdevumi:
1. Noskaidrot kāda ir respondentu attieksme pret ārstiem.
2. Noskaidrot vai respondentiem ir nācies sastapties ar kukuļdošana ārstam.
3. Uzzināt Rēzeknes iedzīvotāju viedokli par ārstu attieksmi pret pacientiem.

2.6. Pētījuma hipotēzes:
1. Lielākā daļa cilvēku nav apmierināti ar ārstu darbu un attieksmi pret pacientiem.
2. Pārsvarā cilvēki pasniedz pateicības dāvanas par labi paveikto ārsta darbu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants