Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mācību metožu izvēle', 1.
  • Referāts 'Mācību metožu izvēle', 2.
  • Referāts 'Mācību metožu izvēle', 3.
  • Referāts 'Mācību metožu izvēle', 4.
  • Referāts 'Mācību metožu izvēle', 5.
  • Referāts 'Mācību metožu izvēle', 6.
  • Referāts 'Mācību metožu izvēle', 7.
  • Referāts 'Mācību metožu izvēle', 8.
  • Referāts 'Mācību metožu izvēle', 9.
  • Referāts 'Mācību metožu izvēle', 10.
  • Referāts 'Mācību metožu izvēle', 11.
  • Referāts 'Mācību metožu izvēle', 12.
  • Referāts 'Mācību metožu izvēle', 13.
  • Referāts 'Mācību metožu izvēle', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mācību metodes, to klasifikācija    4
1.1.  Vārdiskās metodes    4
1.2.  Tiešās izziņas metodes    6
1.3.  Mācību vingrinājumi    8
2.  Pieredze mācību metožu izvēlē    10
2.1.  Jaunākā skolas vecuma skolēni    10
2.2.  Vidējā skolas vecuma skolēni    11
  Secinājumi    12
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    13
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Svarīgākais faktors pirms tiek izdarīta izvēle par labu kādai no mācību metodēm, ir pēc iespējas labāka mērķauditorijas izpēte. Pedagogam ir svarīgi zināt konkrētā vecumposma iezīmes, lai varētu darbam izvēlēties atbilstošākās mācību metodes. Jāpiebilst, ka mācību process nebūs efektīvs, ja izvēlētā mācību metode neatbildīs konkrētā vecumposma spējām un vajadzībām.
2. Balstoties uz teoriju un iegūto pieredzi, var secināt, ka būtiska laba pedagoga iezīme ir spēja ātri mainīt vienu mācību metodi pret citu, pielāgojoties videi un apstākļiem. Var būt apstākļi, kad pedagogs ir sagatavojies mācību stundai, pielietojot tehniskos palīglīdzekļus, piemēram, interaktīvo tāfeli, tomēr pienākot konkrētajai mācību stundai šis tehniskais līdzeklis kādu iemeslu dēļ nav pieejams, šajā situācijā būtiski, lai pedagogs neapjuktu un spētu veiksmīgi pielāgoties radušajai situācijai, pielietojot citu mācību metodi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants