Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 1.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 2.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 3.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 4.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 5.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 6.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 7.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 8.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 9.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 10.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 11.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 12.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 13.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 14.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 15.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 16.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 17.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 18.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 19.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 20.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 21.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 22.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 23.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 24.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 25.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 26.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 27.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 28.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 29.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 30.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 31.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 32.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 33.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 34.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 35.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 36.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 37.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 38.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 39.
  • Referāts 'Viesnīcas "Reval Hotel Rīdzene" mārketinga politikas izstrādāšana', 40.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Uzņēmums darbības un tirgus apraksts    4
  PEST analīze    6
  SWOT analīze    13
  Konkurences analīze    20
  Misija, vīzija, mērķi, konkurētspējas priekšrocības    27
  Startēģijas formulējums, marketinga politikas izstrādāšana    30
  Rīcības plāns marketinga politikas izstrādāšanai    36
  Secinājumi un priekšlikumi    37
  Izmantotās literatūras saraksts    40
Darba fragmentsAizvērt

Pareizi izstrādāta un veikta marketinga politika ir katra uzņēmuma sirds. Tikai esot labāks par saviem konkurentiem, uzņēmums spēj būt stabilas pozīcijas tirgū. Tādēļ ir ļoti būtiska nozīme pareizai un rūpīgi izstrādātai marketinga politikai.
Viens no spēcīgākajiem uzņēmums Latvijas viesnīcu nozarē ir Reval Hotel Rīdzene. Viesnīca “Reval Hotel Rīdzene” ir viena no piecām augstākās kategorijas viesnīcām Latvijā. Pēc ietilpības nelielā viesnīca atrodas Rīgā mazā Reimersa ielā blakus ASV vēstniecībai, kas, savukārt, ir tikai 2 minūšu attālumā no Vecpilsētas. Savā veidā viesnīca atstāj ļoti būtisku iespaidu uz apkārtējo Latvijas galvaspilsētas –Rīgas infrastruktūru, tādēļ tik lielam uzņēmumam marketinga politikas izstrādāšanai ir jāvelta liela uzmanība.
Darba mērķis ir izstrādāt viesnīcas Reval Hotel Rīdzene marketinga politiku 2008.gadam.
Darba uzdevumi:
Izanalizēt uzņēmums darbību un tirgu.
Veikt PEST analīzi.
Veikt SWOT analīzi.
Veikt konkurences analīze.
Izstrādāt uzņēmuma misiju, vīziju, mērķus, noteikt konkurētspējās priekšrocības.
Formulēt uzņēmums stratēģiju izstrādāt marketinga politiku.
Izstrādāt rīcības plānu marketinga politikas realizēšanai 2006.gadam.
Darbā izmantotās metodes ir ekonomsikā metode, statistiskās analīzes metodes, salīdzināšana, grupēšana, tabulas un grafiskās metodes.
Darbā izmantotie pētījuma avoti ir Reval Hotel Rīdzene nepubliskotie menedžeru atskaitēs sniegtā statistiskā informācija par noslogojumu, ieņēmumiem u.c. datiem, kā arī speciālā mācību literatūra, valsts statistikas dati, periodiskie izdevumi, kā arī interneta resursi.
Darba ierobežojumi ir noteikts darba apjoms, kā arī, ņemot vērā, ka viesnīca Reval Hotel Rīdzene ir plašs uzņēmums, marketinga politikas izstrādāšana tiek veikta tikai vienai Stratēģiskai Biznesa Vienībai –konferenču un semināru zālēm. Diemžēl nav iespējams veikt detalizētu un padziļinātu problēmas risinājumu meklējumus.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants