Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana, globālās reklāmas kampaņas', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana, globālās reklāmas kampaņas', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana, globālās reklāmas kampaņas', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana, globālās reklāmas kampaņas', 4.
Darba fragmentsAizvērt

 Jāveic reklāmas novērtēšana. Reklāmas kampaņas novērtēšana ir kritiskākais posms visā kampaņā.. Šis posms ir domāts gan kampaņas sākšanās efektivitātes novērtēšanai, bet arī, lai nodrošinātu vērtīgas zināšanas nākotnei. Ja arī netiek veikta oficiāla kampaņas atskaite, tomēr tāda notiek reklāmas aģentūras iekšienē vai arī klients pats veic neformālu reklāmas kampaņas novērtējumu. Jānoskaidro galvenokārt tādi jautājumi, vai ir izpildīti galvenie mērķi, vai kampaņa darbojas, vai ir sasniegti rezultāti, vai palielinājies apgrozījums un vēl daudzi citi jautājumi.

Reklāmas saturiskā plāna izveide pašsaprotami ir ļoti svarīga visa sastāvdaļa, bet vadīšana ar to nebeidzas. Organizatoriskai pusei arī jābūt teicamā stāvoklī, lai varētu viss pilnībā izdoties, tāpēc ir jāpiemeklē attiecīga cilvēku grupa , kas uz to ir spējīga.6

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants