Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Reklāmas plāns trīs patēriņa precēm', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas plāns trīs patēriņa precēm', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas plāns trīs patēriņa precēm', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas plāns trīs patēriņa precēm', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Produkts Nr.3
Reklāmas objekts
Transformējamas istabas mēbeles

Reklāmas pamatideja
Reklāmas pamatideja ir tāda, ka mēbeles ļoti bieži aizņem lielu dzīvojamās telpas platību, samazina kustību brīvību un rada neērtības, bet pastāv iespēja palielināt telpu brīvo platību izmantojot daudzfunkcionālas, transformējamas mēbeles.

Reklāmas mērķis
Informēt mājsaimniecības par iespēju uzlabot interjera dizainu, palielinot brīvo vietu dzīvojamajās telpās, motivēt iegādāties šīs mēbeles.

Reklamēšanas veids
Reklāma- paraugdemonstrēšana attēlu veidā tematiskos žurnālos par būvniecību, interjeru u.tml., mēbeļu veikalu skatlogos plakātu vidā, internetā rakstu un video veidā tematiskajās mājaslapās.

Reklamēšanas veida pamatojums
Ja reklamēt mēbeles ar mēbelēm un interjera dizainu saistītās vietās, pastāv lielāka iespēja ne tikai ieinteresēt, bet arī likt iegādāties šīs mēbeles, jo tie, kas dodas uz mēbeļu salonu, jau ir ieinteresētiiegādāties mēbeles- atliek tikai pārliecināt.

Autora komentārsAtvērt
Atlants