Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA "X" socioloģisks pētījums par darbinieku apmierinātību', 1.
  • Referāts 'SIA "X" socioloģisks pētījums par darbinieku apmierinātību', 2.
  • Referāts 'SIA "X" socioloģisks pētījums par darbinieku apmierinātību', 3.
  • Referāts 'SIA "X" socioloģisks pētījums par darbinieku apmierinātību', 4.
  • Referāts 'SIA "X" socioloģisks pētījums par darbinieku apmierinātību', 5.
  • Referāts 'SIA "X" socioloģisks pētījums par darbinieku apmierinātību', 6.
  • Referāts 'SIA "X" socioloģisks pētījums par darbinieku apmierinātību', 7.
  • Referāts 'SIA "X" socioloģisks pētījums par darbinieku apmierinātību', 8.
  • Referāts 'SIA "X" socioloģisks pētījums par darbinieku apmierinātību', 9.
  • Referāts 'SIA "X" socioloģisks pētījums par darbinieku apmierinātību', 10.
  • Referāts 'SIA "X" socioloģisks pētījums par darbinieku apmierinātību', 11.
  • Referāts 'SIA "X" socioloģisks pētījums par darbinieku apmierinātību', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Problēma – šobrīd darba tirgū, kur uzņēmumu starpā norit sīva konkurence par labu darbinieku piesaistīšanu, attīstību un noturēšanu, svarīgu lomu ieņem vadītāji un to lēmumi par darbiniekiem piedāvātajām motivācijas metodēm.
No darba devēju puses ir svarīgi, lai tā labā strādātu labi darbinieki, jo tas ir ļoti nozīmīgs faktors, kas var ietekmēt pašu uzņēmumu, tā attīstību un konkurences iespējas ar citiem uzņēmumiem, tomēr ne vienmēr uzņēmumu izvēlētās un piedāvātās motivācijas metodes apmierina darbiniekus, vai arī tās var būt finansiāli apgrūtinošas pašam uzņēmumam.
Tostarp darbinieki aizvien lielāku uzmanību pievērš darba devēju piedāvātajām motivācijas metodēm un tām var būt nozīmīga loma darbinieku ieinteresētībā veikt darbu, kāpt pa karjeras kāpnēm vai arī izdarīt izvēli par darba vietas saglabāšanu vai maiņu.
Problēma rodas starp šīm abām iesaistītajām pusēm, jo uzņēmuma vadības un darbinieku uzskati par efektīvākajām un labākajām motivācijas metodēm ne vienmēr sakrīt. Ja darbinieku apmierina konkrētās motivācijas metodes uzņēmumā, tas nenozīmē, kas tas finansiālā ziņā apmierina uzņēmumu. Darbinieki pierod pie piedāvātajiem labumiem, aug to ambīcijas un mainās vajadzības, līdz ar to iepriekšējā (labā) motivācijas sistēma tās vairs var neapmierināt.


Autora komentārsAtvērt
Atlants