Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Komunikācijas situācijas analīze', 1.
  • Konspekts 'Komunikācijas situācijas analīze', 2.
  • Konspekts 'Komunikācijas situācijas analīze', 3.
  • Konspekts 'Komunikācijas situācijas analīze', 4.
Darba fragmentsAizvērt

13. Kā jūs vērtējat abu (visu) komunikatoru komunikācijas prasmes (profesionālās un neprofesionālās) un sniegumu šajā komunikācijas aktā, tā kvalitāti?
Abiem komunikatoriem ir labas komunikācijas spējas, jo abi ir pieraduši pie komunikācijas. Jānis Skutelis brīvi uzdod jautājumus, tā, lai Karlīnai būtu interesanti atbildēt un publikai interesanti klaausīties. Un tā, kā Karlīna ir pieradusi pie intervijām, sniegtās atbildes bija saistošas un interesantas plašai publikai. Manuprāt komunikācija norisinājās labi. Komunikatori saprata, ka komunikācijas mērķis ir izklaidēt publiku nepiespiestās sarunā, par nopietnu profesiju.

Nobeigumā: seciniet, ko esat atklājuši un par ko komunikācijas sistēmā tas liecina.
Esmu atklājusi to, ka izklaidējošas komunikācijas situācijas rezultātā arī ir iespējams iegūt lietderīgu informāciju, apgāzt vispārpieņemtus stereotipus. Kā arī veidot veiksmīgu

Autora komentārsAtvērt
Atlants