Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Paraugs 'Īpašā piedāvājuma izstrāde viesnīcai "Raibie logi"', 1.
  • Paraugs 'Īpašā piedāvājuma izstrāde viesnīcai "Raibie logi"', 2.
  • Paraugs 'Īpašā piedāvājuma izstrāde viesnīcai "Raibie logi"', 3.
  • Paraugs 'Īpašā piedāvājuma izstrāde viesnīcai "Raibie logi"', 4.
  • Paraugs 'Īpašā piedāvājuma izstrāde viesnīcai "Raibie logi"', 5.
  • Paraugs 'Īpašā piedāvājuma izstrāde viesnīcai "Raibie logi"', 6.
  • Paraugs 'Īpašā piedāvājuma izstrāde viesnīcai "Raibie logi"', 7.
  • Paraugs 'Īpašā piedāvājuma izstrāde viesnīcai "Raibie logi"', 8.
  • Paraugs 'Īpašā piedāvājuma izstrāde viesnīcai "Raibie logi"', 9.
  • Paraugs 'Īpašā piedāvājuma izstrāde viesnīcai "Raibie logi"', 10.
  • Paraugs 'Īpašā piedāvājuma izstrāde viesnīcai "Raibie logi"', 11.
Darba fragmentsAizvērt

2. Kompleksais piedāvājuma apraksts
Kompleksais piedāvājums tika izveidots divām dienām rudens sezonai, sadalot gadu pēc mēnešu sezonu kategorijām, jo teorētiski septembris pieder pie rudens sezonas, bet astronomiski tas skaitās pie vasaras sezonas. Tā kā netika iekļauti vasaras mēneši, bet septembris un oktobris, komplekso piedāvājumu tika pieskaitīts pie rudens sezonas. Izstrādātais kompleksais piedāvājums ir arī derīgs pavasara pēdējā mēnesī – maijā un arī vasaras sezonā (jūnijs – augusts).
Mērķauditorija ir ārzemnieku tūristi - vāciešu (pāri) - seniori, kas izmanto privāto vai īrēto auto. Tik aizvēlēti vācieši (pāri) – seniori, jo izejot praksi 2010. gadā Cēsu Tūrisma informācijas centrā, tika novērots, ka daudz apmeklētāju ierodas no Vācijas tieši seniori. Tika izrādīta interese par kultūras tūrisma objektiem un aktīvās atpūtas piedāvājumiem. Tāpēc veidot maršrutu tika iekļauti kultūras, aktīvās atpūtas, vēsturiskie, izzinošie un atpūtas objekti, lai padarītu piedāvājumu daudzpusīgu un sniegu apmeklētājiem nebijušas sajūtas – sensācijas, kā arī piedāvājums tika papildināts ar dramaturģiju, kas ir vērsts uz emocijām un iekļauts arī dažādu sajūtu pieredzējuma formas.
Kompleksais piedāvājums „21.gs. bruņinieka stāsts” (01.09.2012. – 1.10-2012.)
Kompleksā piedāvājuma pirmā diena „Iejūties pagātnē – atrodies tagadnē” ietver četrus objektus - Ventspils Livonijas ordeņa pili un muzeju, Suvenīru kiosku, Pilskrogu „Melnais sivēns” un Loku šaušanas trasi. (Cenu kalkulāciju skatīties pielikumā Nr.2).

Autora komentārsAtvērt
Atlants