Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 1.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 2.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 3.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 4.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 5.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 6.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 7.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 8.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 9.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 10.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 11.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 12.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 13.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 14.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 15.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 16.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 17.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 18.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 19.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas degvielas tirgū', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Konkurences teorētiskais raksturojums    3
1.1.  Konkurences veidi    3
2.  Latvijas degvielas tirgus raksturojums    4
2. 1.  Pārdevēju skaits, kas darbojas tirgū    4
2. 2.  Pārdevēju slepenas vienošanās iespējas    4
2. 3.  Realizējamā produkta veids    5
2. 4.  Iespējas iekļūt tirgū    5
  Secinājumi    6
  Izmantotās literatūras saraksts    7
Darba fragmentsAizvērt

Konkurence ir nozīmīgs faktors mūsdienu ekonomikā. Sāncensība uzņēmējdarbības vidē veicina attīstību un ir labs kontroles veids, lai varētu noteikt firmas efektīvu darbību. Arī patērētājam firmu savstarpējā konkurence ir izdevīga, jo paaugstinās preces kvalitāte, pazeminās cena un tirgū ienāk inovācijas. Taču dažreiz tirgus struktūrā var rasties nepilnības, kuras konkurenci mazina.
Degvielas tirgus ir interesants ne tikai Latvijā, bet visā pasaulē. Ir interesanti pētīt, kā tiek veidotas cenas pasaules tirgū, kas tieši ietekmē arī Latvijas tirgu. Par šo nozari rodas daudz un dažādi jautājumi, jo kā zināms, tad naftas produkti nākotnē samazināsies un tiek meklēti jauni alternatīvās enerģijas veidi, tāpat arī par politikas un naftas cenu saistību.
Šajā darbā tiks analizēta konkurence Latvijas degvielas tirgus nozarē. Šī tēma ir, manuprāt, diezgan aktuāla, jo pēdējo gadu laikā bieži parādās informācija presē par to, ka šajā nozarē nevalda godīga konkurence, tāpēc būtu aktuāli izvērtēt cik patiesas ir bažas šādiem apgalvojumiem.
Darba mērķis ir izanalizēt situāciju kāda valda Latvijas degvielas mazumtirdzniecības tirgū un noteikt kāds konkurences veids valda Latvijas degvielas tirgū.
Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tiks apskatīti konkurences teorētiskie aspekti un konkurences veidi. Savukārt otrajā daļā tiks analizēta Latvijas degvielas tirgus situācija un izvērtēšana pēc noteiktiem kritērijiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants