Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Tūrisma attīstības valsts aģentūras mārketinga aktivitātes 2005.gadā', 1.
  • Prezentācija 'Tūrisma attīstības valsts aģentūras mārketinga aktivitātes 2005.gadā', 2.
  • Prezentācija 'Tūrisma attīstības valsts aģentūras mārketinga aktivitātes 2005.gadā', 3.
  • Prezentācija 'Tūrisma attīstības valsts aģentūras mārketinga aktivitātes 2005.gadā', 4.
  • Prezentācija 'Tūrisma attīstības valsts aģentūras mārketinga aktivitātes 2005.gadā', 5.
  • Prezentācija 'Tūrisma attīstības valsts aģentūras mārketinga aktivitātes 2005.gadā', 6.
  • Prezentācija 'Tūrisma attīstības valsts aģentūras mārketinga aktivitātes 2005.gadā', 7.
  • Prezentācija 'Tūrisma attīstības valsts aģentūras mārketinga aktivitātes 2005.gadā', 8.
  • Prezentācija 'Tūrisma attīstības valsts aģentūras mārketinga aktivitātes 2005.gadā', 9.
  • Prezentācija 'Tūrisma attīstības valsts aģentūras mārketinga aktivitātes 2005.gadā', 10.
  • Prezentācija 'Tūrisma attīstības valsts aģentūras mārketinga aktivitātes 2005.gadā', 11.
  • Prezentācija 'Tūrisma attīstības valsts aģentūras mārketinga aktivitātes 2005.gadā', 12.
  • Prezentācija 'Tūrisma attīstības valsts aģentūras mārketinga aktivitātes 2005.gadā', 13.
  • Prezentācija 'Tūrisma attīstības valsts aģentūras mārketinga aktivitātes 2005.gadā', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Tūrisma pārvaldes struktūra Latvijā
Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) darbojas kopš 1999.gada.

4 reģionālie biroji – Kurzemes, Vidzemes, Zemgales, Latgales
5 ārvalstu pārstāvniecības – Londonā, Berlīnē, Helsinkos, Maskavā, Stokholmā
Latvijas tūrisma informācijas centrs Rīgā, Smilšu ielā 4

TAVA uzdevums ir nodrošināt valsts tūrisma attīstības politikas īstenošanu
TAVA darbības galvenās prioritātes ir valsts tūrisma politikas īstenošana un tūrisma attīstības veicināšana Latvijā
TAVA politikas mērķi, rīcības virzieni

1. Latvijas kā droša un atpazīstama galamērķa pozicionēšana
„Jaunā” ceļotāja uz Latviju identificēšana
Latvijas tūrisma tēla stiprināšana
Klātbūtne prioritārajos un perspektīvajos tirgos
2. Ienākošā un vietējā tūrisma attīstības veicināšana
Labvēlīgas tūrisma uzņēmējdarbības vides nodrošināšana.
Atbilstošas un kvalitatīvas tūrisma infrastruktūras veidošana un pieejamības veicināšana.
Daudzveidīgu produktu un pakalpojumu radīšanas veicināšana atbilstoši tūristu interesēm.
Pielietot IKT un E-komercijas sasniegumus tūrisma nozares attīstība.
Kvalitātes pārvaldības ieviešana.
Cilvēkresursu attīstība.
Izpēte un attīstība.
3. Sadarbības veicināšana

Autora komentārsAtvērt
Atlants