Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāmas aģentūras', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas aģentūras', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas aģentūras', 3.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kas ir reklāma?   
  Kas ir reklāmas aģentūra?   
  Vēsture   
  Izmaksas un cenas   
  Saistība ar uzņēmējdarbību   
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir reklāma?
Reklāma ir ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.
Reklāma ir īpašs komunikācijas veids, ko personas vai firmas izmanto informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu palīdzību.

Reklāmas sastopamas masu saziņas līdzekļos - TV, radio, avīzēs un žurnālos, kā arī dažādās publiskās vietās – reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem, veikalu skatlogos utt. Nozīmīga loma reklāmu biznesā ir arī internetam.

Ieskats reklāmas vēsturē
Reklāma radās kā dabiska nepieciešamība, lai kādai cilvēku grupai būtu iespēja pavēstīt citiem tās vai citas komerciāla rakstura ziņas.
Reklāma ir izveidojusies vienlaicīgi ar tirdzniecību.
Vārds “reklāma” ir latīņu cilmes vārds, kas darināts no vārda reclamare – kliegt pretim.
Pirmo iespiesto sludinājumu ir izdevis angļu tipogrāfs Viljams Kokstons 1473. gadā.

Reklāmas likums
Reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai;
tā veidojama saskaņā ar godprātīgu reklāmas praksi;
tā nedrīkst mazināt sabiedrības uzticēšanos reklāmai;
reklāmai jāatbilst godīgas konkurences principiem;
tajā atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants