Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģijas priekšmets, objekts un struktūra', 1.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģijas priekšmets, objekts un struktūra', 2.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģijas priekšmets, objekts un struktūra', 3.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģijas priekšmets, objekts un struktūra', 4.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģijas priekšmets, objekts un struktūra', 5.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģijas priekšmets, objekts un struktūra', 6.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģijas priekšmets, objekts un struktūra', 7.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģijas priekšmets, objekts un struktūra', 8.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģijas priekšmets, objekts un struktūra', 9.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģijas priekšmets, objekts un struktūra', 10.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģijas priekšmets, objekts un struktūra', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Izglītība –ir sistematizēto zināšanu, iemaņu un prasmju apgūšanas rezultāts, obligāts priekšnosacījums cilvēka sagatavošanai dzīvei un darbam.
Filozofijā jēdziens „izglītība” tiek izmantots cilvēka veidošanās vispārīga garīga procesa nozīmē un kā šī procesa rezultāts – cilvēka garīgās ārienes nozīmē.
Psiholoģiju interesē izglītības ietekmes problēmas uz personības, tās psihes veidošanos. Sociālā psiholoģija aplūko cilvēku kā mācību darbības subjektu izglītības, kā sociālās organizācijas, ietvaros.
Socioloģiju interesē izglītības sociālā puse: kā pateicoties izglītībai cilvēks iekļaujas vienās vai otrās sociālajās grupās, ieņem noteiktas pozīcijas sabiedrības sociālajā struktūrā un pilda dažādas lomas sabiedrībā.

Darba mērķis: pētīt izglītību kā sociālo fenomenu un tas
objektu, priekšmetu, struktūru.
Darba uzdevumi: 1) Pētīt un analizēt teoretiskās nostādnes
(speciālo literatūru, interneta resursus) saistība ar darba tēmu;
2) Izdarīt secinājumus. …

Atlants