Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma tiešā vide', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma tiešā vide', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma tiešā vide', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma tiešā vide', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma tiešā vide', 5.
Darba fragmentsAizvērt

SIA “Telia MultiCom” iekšējās vides faktori.


Mērķi:
Telia MultiCom ir izvirzījusi sev mērķi līdz 2007. gadam palielināt interneta abonentu skaitu līdz ~ 10000 klientu. Pašlaik ir kādi 6500 klientu. Un kabeļtelevīzijas klientu noturēšana un piesaistīšana, jo tagad Telia MultiCom ir lielākais kabeļoperators Latvijā.
Paplašināt jau esošo kabeļtīklu ar jaunām ēkām un rajoniem.
Klientu apmierinātība – lai klienti, nākot uz uzņēmumu ir apmierināti ar TV kvalitāti un Interneta darbību. Lai viņi būtu pārliecināti par laipnu un ātru apkalpošanu, uzticētos uzņēmumam un ieteiktu pakalpojumus arī citiem.
Paātrināt Latvijas Informācijas tehnoloģijas attīstību.

Stratēģija:
Telia MultiCom vislielāko uzmanību velta tieši privātpersonām un nelielām kompānijām. Bet daudz ir arī speciālie risinājumi ļoti lieliem uzņēmumiem, biznesa centriem un citām struktūrvienībām.
Uzņēmums savus pakalpojumus piedāvā tikai Latvijā un orientējas uz ilglaicīgu sadarbību, tāpēc cenšas ātri un ērti apkalpot klientus, lai visi būtu apmierināti un klienti nevēlētos izmantot konkurentu piedāvājumus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants