Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pircēja lēmuma pieņemšanas process', 1.
  • Konspekts 'Pircēja lēmuma pieņemšanas process', 2.
  • Konspekts 'Pircēja lēmuma pieņemšanas process', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Kad studenta vajadzība bija apzināta, viņš saka meklēt vajadzīgo informāciju. Igoram Ozoliņam jau bija zināšanas par mobiliem telefoniem, taču viņam vajadzēja atrast papildus informāciju. Studenta vajadzība bija intensīva, tāpēc viņš uzreiz sāka aktīvus informācijas meklējumus.
Vajadzīgo informāciju Igors Ozoliņš meklēja vairākās vietās: mobilo telefonu veikalos, internetā un kursa biedru stāstos.
Students apmeklēja vairākus mobilo telefonu veikalus. Tādos veikalos viņš kārtīgi izpētīja sortimentu un cenu līmeņus. Igors Ozoliņš veltīja īpašu uzmanību dažādām tirdzniecības markām, to priekšrocībām un trūkumiem. Viņš aprunājās ar pārdevējiem-konsultantiem un uzdeva daudz jautājumu par interesējošu tematu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants