Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Patērētājzinības: informācija un reklāma', 1.
  • Konspekts 'Patērētājzinības: informācija un reklāma', 2.
  • Konspekts 'Patērētājzinības: informācija un reklāma', 3.
  • Konspekts 'Patērētājzinības: informācija un reklāma', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Katra ražotāja un pārdevēja darbības mērķis ir, vispirms veiksmīgi izgatavot preci un pēc tam to pārdot. Lai prece tiktu pirkta, pircējus jāinformē par preces esamību, tās īpašībām un priekšrocībām, attiecībā pret citu preci, cenu un vietu, kur šī prece iegādājama. Viens no veidiem, kā pircēji iepazīstas ar jaunu preci ir informācija un reklāma.
INFORMĀCIJA UN REKLĀMA PAR JAUNU PRECI.
Viens no veidiem, kā visefektīvāk panākt jaunas preces atzīšanu ir dot pircējiem bezmaksas preču paraugus. Šī metode ir kļuvusi populāra arī Latvijā.Bieži vien žurnālos “Una”, “Santa”, “Sieviete” lappusē, kurā reklamēts kāds parfimērijas līdzeklis – krēms, šampūns, smaržas ielīmēts maisiņš ar šīs produkcijas paraudziņu. 2003 gada vasarā Latvijas veikalos parfimērijas ražotājfirma “Nivea” dalīja bezzmaksas jaunā acu krēma paraudziņus tiem pircējiem, kas iegādājās jebkuru citu šīs firmas ražoto produkciju.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants