Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Eseja ekonomikā', 1.
  • Eseja 'Eseja ekonomikā', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Balstoties uz TSN Baltijas Datu nama veikto aptauju, Latvijas iedzīvotājiem, vecumā no 15–74 gadiem, cena ir svarīgāka par zīmolu. Taču svarīgi ir noskaidrot, kas tad īsti ir zīmols un kas ir cena.
Zīmols ir firmas zīme, vai logo, vai fabrikas marka, kas plašākai sabiedrībai zināms kā angļu valodas vārds „brand”, ko salīdzinoši bieži izmanto arī latviešu sarunvalodā. Protams, labi zināms, ka šī vārda latviskojums ir „zīmols”.
Kā skaidro ekonomisti, cena ir preces vai pakalpojuma vērtība, kas izteikta naudā. Ikdienā mēs ļoti bieži sastopamies ar situāciju, kad preces cena ir daudz lielāka nekā tai vajadzētu būt, un tas ir tikai preces zīmola nopelns. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants