Vērtējums:
Publicēts: 09.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Didaktiskā mērķa kategorija', 1.
  • Referāts 'Didaktiskā mērķa kategorija', 2.
  • Referāts 'Didaktiskā mērķa kategorija', 3.
  • Referāts 'Didaktiskā mērķa kategorija', 4.
  • Referāts 'Didaktiskā mērķa kategorija', 5.
  • Referāts 'Didaktiskā mērķa kategorija', 6.
  • Referāts 'Didaktiskā mērķa kategorija', 7.
  • Referāts 'Didaktiskā mērķa kategorija', 8.
  • Referāts 'Didaktiskā mērķa kategorija', 9.
  • Referāts 'Didaktiskā mērķa kategorija', 10.
  • Referāts 'Didaktiskā mērķa kategorija', 11.
  • Referāts 'Didaktiskā mērķa kategorija', 12.
  • Referāts 'Didaktiskā mērķa kategorija', 13.
  • Referāts 'Didaktiskā mērķa kategorija', 14.
  • Referāts 'Didaktiskā mērķa kategorija', 15.
  • Referāts 'Didaktiskā mērķa kategorija', 16.
  • Referāts 'Didaktiskā mērķa kategorija', 17.
  • Referāts 'Didaktiskā mērķa kategorija', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Didaktiskā mērķa būtība    4
2.  Mācību mērķa klasifikācija    7
3.  B. S. Blūma taksonomija    9
4.  Izglītojošā, attīstošā un audzinošā mērķu vienotība personības attīstībā    13
5.  Pedagogu atziņas    17
6.  Izmantotā literatūra    18
Darba fragmentsAizvērt

Izvēlējos tematu par didaktikas mērķa kategoriju, jo tā ir svarīga tēma, kas jāpārzina katra pedagogam. Bez mērķu izvirzīšanas, arī darbs veiksmīgi neritēs uz priekšu.
Spēja labi mācīt ir sarežģita prasme, kura skolotājam nemitīgi jāpilnveido, veltot tam daudz laika. Skolotājam jāizstrādā stundu plāni. Ir mācību grāmatas, kurās sīki aprakstīta visu stundu gaita, tomēr pedagogam jāņem vērā, ka šie stundu plāni ir uzrakstīti abstraktai skolēnu auditorijai un, ja mēs gribam skolēniem veltīt īpašu attieksmi, tad akli nesekosim gatavajiem stundu plāniem. Stunda ir jāplāno konkrētiem skolēniem, ņemot vērā viņu vecumu, mācīšanās stilus, viņu daudzpusīgās spējas un konkrēto situāciju. Tomēr mūsu plāni nepiepildīsies, ja tiem nebūs mērķa. Gan skolotājiem, gan skolēniem ir savi mērķi. Tie var būt gan kopēji, gan atšķirīgi.
Referātā aplūkošu tādus jautājumus kā didaktiskā mērķa būtība, mācību mērķa klasifikācija, izskatīšu B.S. Blūma taksonomiju saistībā ar mācību mērķiem, kā arī izglītojošā, audzinošā un attīstošā mērķa vienotību personības attīstībā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants