Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecuma bērnu mijiedarbība rotaļu grupā', 1.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecuma bērnu mijiedarbība rotaļu grupā', 2.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecuma bērnu mijiedarbība rotaļu grupā', 3.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecuma bērnu mijiedarbība rotaļu grupā', 4.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecuma bērnu mijiedarbība rotaļu grupā', 5.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecuma bērnu mijiedarbība rotaļu grupā', 6.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecuma bērnu mijiedarbība rotaļu grupā', 7.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecuma bērnu mijiedarbība rotaļu grupā', 8.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecuma bērnu mijiedarbība rotaļu grupā', 9.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecuma bērnu mijiedarbība rotaļu grupā', 10.
  • Prezentācija 'Pirmsskolas vecuma bērnu mijiedarbība rotaļu grupā', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Bērnu savstarpēja saskarsme notiek mijiedarbībā;
Saskarsmes process notiek savstarpēji apvienojoties nelielās rotaļu grupās, kas tiek veidotas pēc kopīgām interesēm, simpātijām, draudzībām;
Viena no galvenajām saskarsmes iemaņu veicinātājām rotaļu grupā ir rotaļa;
Apkopojot pētījuma rezultātus saskaņā ar novērošanas datiem, savstarpējās attiecībās vērojama pozitīva dinamika gandrīz visiem bērniem;
Saskarsmes prasmes- prot rotaļāties grupā, ilgstoši spēj rotaļāties ar vienu draugu, prot sadalīt lomas savā starpā ir būtiski palielinājušās, tas norāda uz rotaļas pozitīvajām funkcijām.

Atlants