Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Veiksmīga saziņā ar auditoriju', 1.
  • Konspekts 'Veiksmīga saziņā ar auditoriju', 2.
  • Konspekts 'Veiksmīga saziņā ar auditoriju', 3.
  • Konspekts 'Veiksmīga saziņā ar auditoriju', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Tas nozīmē, ka jūs varat:
1) izklāstīt tēzes;
2) uzskaitīt argumentus;
3) mudināt rīkoties.
Vai arī:
1) aprakstiet kādu problēmu;
2) piedāvājiet tās risinājumu;
3) aiciniet uz sadarbību.
Vienlaikus runājiet tikai par vienu jautājumu. Bieži nākas konstatēt, ka gan runas tekstā, gan uzstāšanās laikā cenšamies aptvert pārlieku daudz problēmu.
Parasti liela problēma ir klātesošos pārliecināt klausīties. To ir iespējams izdarīt:
- izmantojiet attēlus un pielāgojiet runas saturu auditori¬jas interesēm.
-pār¬liecinieties, ka stāstāmā saturs patiesi ir viņiem piemērots.
-stāstiet piemērus no dzīves, anekdotes un analoģijas, jo tas lieliski palīdz pievērst uzmanību un ilgstoši saglabāt ikvienas auditorijas ieinteresē¬tību.
-paša entuziasms vislabāk palīdz saglabāt auditorijas
uzmanību.
Liela nozīme ir tam vai runātājs savam teiktajam tic, jo tad vieglāk runāt auditorijas priekšā, ir vairāk entuziasma. Turklāt nepieciešams atbrīvoties no nelāgām domām un negatīvām emocijām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants