Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 18.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 19.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 20.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 21.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 22.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 23.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 24.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 25.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 26.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 27.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 28.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 29.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 30.
  • Referāts 'Uzņēmuma "XXXXX" mārketinga darbības SVID analīze un iespējamie attīstības virzi', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketinga jēdziens un mārketinga darbības mērķi    4
2.  Mārketinga iekšējā un ārējā vide, to ietekmējošie faktori    6
3.  Mārketinga darbības attīstība    12
4.  Uzņēmuma „AVA Invest” darbības joma un mārketinga darbības SVID analīze    13
4.1.  Uzņēmuma „AVA Invest” darbības joma    13
4.2.  Iekšējā vide    14
4.3.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    17
4.4.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    18
4.5.  Uzņēmuma „AVA Invest” mārketinga darbības SVID matrica    21
5.  Uzņēmuma „AVA Invest” mārketinga darbības iespējamie attīstības virzieni    25
  Secinājumi    30
  Ieteikumi    32
  Izmantotā literatūra    33
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga darbība sākot ar produkta izstrādi un potenciālā pieprasījuma pētījumiem ir pamats uzņēmuma tālākajai eksistencei, tomēr arī uzņēmuma funkcionēšanas gaitā vadība nedrīkst aizmirst par šo uzņēmējdarbība funkciju. Īpaši svarīgi izvērtēt mārketinga darbību ir situācijās, kad tirgū notiek pārmaiņas, pārstrukturizēšanās, vērtību un/vai dzīves stila maiņa sabiedrībā, jo patērētāji produktu izvēlās pēc tā pozicionēšanas tirgū un, ja sabiedrības prioritātes mainās, jāmaina arī produkta pozīcija.
2009. gads Latvijā sākās ar strauju iedzīvotāju ienākumu samazināšanos, kas joprojām turpinās. Arvien lielākai daļai patērētāju par nozīmīgāko faktoru, izvēloties produktu kļūst cena – tirgū pieprasītākie kļūst tie piedāvātāji, kuru cenas ir viszemākās, nozīmīgāka kļūst arī kvalitāte un ilgdarbība pretēji iepriekšējo gadu straujajam patēriņam, tātad šobrīd tirgus pārstrukturizējas, un šādā situācijā uzņēmumam ir jāseko līdzi pārmaiņām, jāmaina stratēģija, nosakot turpmākos attīstības ceļus.
Mārketinga darbības izvērtēšanai lietderīgi veikt SVID analīzi, kas dod iespēju nofiksēt uzņēmuma pašreizējo stāvokli, izanalizējot stiprās un vājās puses, un apzināt iespējas un draudus, apskatot vidi, kurā darbojas uzņēmums, tātad piedāvā izstrādāt potenciālos attīstības ceļus, ņemot vērā iespējas un rēķinoties ar draudiem.
Mērķis – veikt uzņēmuma „AVA Invest” mārketinga darbības SVID analīzi un noteikt iespējamos attīstības virzienus.
Uzdevumi.
1.Noskaidrot mārketinga jēgu un funkcijas uzņēmējdarbības kontekstā.
2.Noskaidrot faktorus, kas ietekmē uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi.
3.Veikt uzņēmuma „AVA Invest” mārketinga darbības SVID analīzi un aprakstīt iespējamos virzienus mārketinga darbības attīstībai.
Darbā izmantota speciālā ekonomiskā literatūra, uzņēmuma „AVA Invest” dati un Latvijas Zemesgrāmatas dati.
Darba veikšanai izmantotās metodes – ekonomiskās literatūras apstrāde, SVID analīze, novērojums.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants