-
Prakses atskaite - veikals
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Ievads | 3 |
2. | Vispārējs tirdzniecības uzņēmuma raksturojums | 4 |
3. | Uzņēmuma reklāma | 5 |
4. | Konkurentu analīze | 7 |
5. | Pircēju apkalpošana | 8 |
6. | Preču raksturojums | 9 |
6.1. | Preču iesaiņojuma veidi, etiķete | 9 |
6.3. | Preču ievietošana tirdzniecības telpā | 10 |
7. | Secinājumi | 11 |
8. | Izmantotā literatūra | 12 |
4. Konkurentu analīze
Konkurence ir faktors, kas liek izstrādāt jaunus produktus un pakalpojumus, attīstīt un pilnveidot esošos, kā arī uzlabot produktu kvalitāti, drošību un dizainu.
Veikalam „Vējupīte” nav konkurējošu uzņēmumu tuvākajā apkārtnē, tuvākais konkurējošais veikals atrodas 2km attālumā, kas priekš pilsētas ir ļoti daudz. Bet protams šis veikals nespēj konkurēt ar tādiem veikaliem kā „Elvi”, „Rimi”, „Maxima”, „Super neto”, kuri Siguldā ir ļoti populāri, jo šie lielveikali piedāvā daudz vairāk preces, lielākas atlaides nekā to spēj nodrošināt mazie veikali, kā arī iedzīvotāji arī labāk uzticas lielveikaliem, jo lielveikali ir pārliecinājuši savus klientus ar reklāmas kampaņām, bet SIA „Segevolde” Siguldā pieder 4 veikali, kuri ir novietoti diezgan izdevīgās vietās, kur tuvumā nav veikali, bet ir daudz daudzīvokļu nami. Parasti cilvēki ikdienas vajadzībām iepērkas mazajos veikalos, bet brīvdienās parasti dodas uz lielveikaliem, jo tur ir lielāks piedāvājums un preces ko mazajos veikalos nevar nopirkt.
…
Firma tika dibināta 1992. gada 20. februārī, pirmais veikals tika atvērts Siguldā, Ausekļa ielā 7. Firmai tās pastāvēšanas laikā ir bijuši vairāki nosaukumi un komercdarbības formas, līdz 16.04.1998. uzņēmuma nosaukums bija Patērētāju biedrība "SIGULDA", līdz 20.03.2001. uzņēmuma komercdarbības forma bija Kooperatīvā sabiedrība "SIGULDA", bet tagad firmas komercdarbības forma ir Sabiedrība ar ierobežotu atbildību un nosaukums ir “SEGEVOLDE”.