Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Tiešais mārketings', 1.
  • Referāts 'Tiešais mārketings', 2.
  • Referāts 'Tiešais mārketings', 3.
  • Referāts 'Tiešais mārketings', 4.
  • Referāts 'Tiešais mārketings', 5.
  • Referāts 'Tiešais mārketings', 6.
  • Referāts 'Tiešais mārketings', 7.
  • Referāts 'Tiešais mārketings', 8.
  • Referāts 'Tiešais mārketings', 9.
  • Referāts 'Tiešais mārketings', 10.
  • Referāts 'Tiešais mārketings', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• Tiešā mārketinga pirmsākumi meklējami 1930tajos gados, kad individuālie mazumtirgotāji bija lielākais spēks britu mazumtirdzniecības nozarē un pašapkalpošanās bija idejas līmenī.
• Tiešais mārketings ir interaktīva mārketinga sistēma, kas izmanto vienu vai vairākus reklāmas mēdijus, lai ietekmētu izmērāmu klientu atbildi vai darījumu no jebkuras vietas, kā arī, lai parādītu veikalu informāciju par šo darbību aizpildot datubāzi.
• Viens no svarīgākajiem tiešā mārketinga uzdevumiem ir šo klientu atbildes uz tiešā mārketinga aktivitātēm apkopot un glabāt datus datubāzē. Datubāzes izveide ir tas faktors, kas daudz vieglāk tiešajiem pārdevējiem palīdz noteikt mērķa grupas un tirgus
• Melns mākonis mūsdienās ir pārklājis datubāzu tirgotājus, respektīvi, patērētājiem ir bažās par to privātuma drošumu. Ir ļoti viegli savākt informāciju par patērētājiem, kas sabiedrību dara nervozu.
• Galvenie mēdiji, kas tiek lietoti tiešajā mārketingā: tiešais pasts, telemārketings, e-pasts, interneta reklāmas, drukātie mēdiji, katalogi, kuponi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants