Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Guttas produktu virzīšana tirgū', 1.
  • Referāts 'Guttas produktu virzīšana tirgū', 2.
  • Referāts 'Guttas produktu virzīšana tirgū', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Lai Gutta savu produkciju veiksmīgi pārdotu tirgū ir jālieto dažādas metodes produktu virzīšanai tirgū. Viena no metodēm, ko Gutta izmanto ir reklāma. Reklāma ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Reklāmai ir raksturīga maksas forma un masveidība. Gutta lielākoties liek reklāmu televīzijā un reklāmas plakātos uz ielām, tādējādi nodrošinot dažāda vecuma, sociālā stāvokļa un dzimuma un dažādu interešu cilvēku informēšanu par Guttu.
Gutta izmanto arī preču realizācijas stimulēšanu kas ir īslaicīga preču pirkšanas un pārdošanas motivēšanas metožu izmantošana.
Veidojot ziņojumu patērētājam Gutta izmanto emociju motīvu, kas cenšas izraisīt pozitīvu attieksmi un motivē pircēju. Gutta uzsver tieši sulas veselīgumu, dabīgumu, tās sastāvu, kas satur vitamīnus un konservantus, kā arī slāpes remdējošās īpašības.
Gutta izmanto masveida komunikāciju, piemēram masu medijus - televīzija, radio, prese, un uzskatāmos līdzekļus – plakātus, izkārtnes.
Izmaksu plānošanai produktu virzīšanai tirgū Gutta lielākoties izmanto metodi “mērķi - uzdevumi” . Tā paredz reklāmas budžeta plānošanu pa posmiem:
1. precīza reklāmas mērķa formulēšana (piem. jaunās 2 litru sulas reklāmas pasākumos iesaistīt 85% potenciālo patērētāju)
2. to uzdevumu noteikšana, kuri jāatrisina, lai sasniegtu šos mērķus (ņemot vērā, ka potenciālo patērētāju skaits ir 1,2 miljoni, ar dažādu reklāmu palīdzību jāinformē 1 miljons potenciālo patērētāju)
3. katra uzdevuma risināšanai nepieciešamo izmaksu noteikšana
4. kopējo reklāmas izmaksu aprēķināšana.

Atlants