Vērtējums:
Publicēts: 17.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Cena', 1.
  • Prezentācija 'Cena', 2.
  • Prezentācija 'Cena', 3.
  • Prezentācija 'Cena', 4.
  • Prezentācija 'Cena', 5.
  • Prezentācija 'Cena', 6.
  • Prezentācija 'Cena', 7.
  • Prezentācija 'Cena', 8.
  • Prezentācija 'Cena', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Cenu veidošana pēc izmaksu metodes
Cenas veidošanā pamatā ir ražošanas izmaksas un vēlamā peļņa. Uzņēmums sarēķina savas izmaksas un pievieno uzcenojumu, kurš nodrošina vēlamo peļņas līmeni.

Cenu veidošana pēc konkurences metodes
Cenu veido, pamatojoties uz konkurentu noteiktajām pārdošanas cenām. Uzņēmumam ir iespēja noteikt analogas (zemākās vai augstākās cenas). Noteiktais cenu līmenis ir atkarīgs no kompānijas tirgus mērķiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants