Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 1.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 2.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 3.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 4.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 5.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 6.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 7.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 8.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 9.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 10.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 11.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 12.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 13.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 14.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 15.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 16.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 17.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 18.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 19.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 20.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 21.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 22.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 23.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 24.
  • Referāts 'Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Grindeks"', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1. NODAĻA  Uzņēmuma „Grindeks” raksturojums un tā vispārējas mārketinga darbības apraksts    5
2. NODAĻA  Uzņēmuma „Grindeks” izmantotie reklāmas veidi un līdzekļi    11
3. NODAĻA  Jaunu klientu piesaiste    19
4. NODAĻA  Ieteikumi uzņēmuma reklāmas efektivitātes paaugstināšanai    21
  SECINĀJUMI    24
  PRIEKŠLIKUMI    25
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    26
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Viens no galvenajiem uzdevumiem, kas uzņēmumam būtu jāveic, lai nodrošinātu tā veiksmīgu darbību un uzņēmuma augšupeju, ir aktīva rīcība, lai palielinātu pieprasījumu pēc konkrētās preces vai pakalpojuma. Tādam mērķim lieliski kalpo reklāma, kas Latvijā ir visplašāk pielietotā preces noieta veicināšanas metode. Tā kā Latvijā ir ļoti plašs un daudzveidīgs preču un pakalpojumu klāsts, kas nepārtraukti mainās un tiek papildināts ar jauniem produktiem un pakalpojumiem, tad ar reklāmas palīdzību var savlaicīgi informēt pircējus gan par mazpazīstamām un jaunām precēm, gan arī atgādināt par jau esošajām un visvairāk pieprasītajām precēm. Reklāma arvien vairāk ienāk katra cilvēka dzīvē, jo ne televīzija, radio, žurnāli vai internets vairs nav iedomājami bez reklāmas. Reklāmas ir vislabākais veids, kā piesaistīt klientu uzmanību un pārliecināt nopirkt konkrēto produktu. Jo efektīvāka būs reklāma, tad ražotājiem būs iespēja iekarot lielāku tirgus daļu. Tāpēc nav brīnums, ka daudzi uzņēmumi tērē milzum daudz naudas reklāmai.
Uzņēmumu „Grindeks” autore izvēlējās tāpēc, ka tas ir viens no lielākajiem uzņēmumiem Latvijā.
Kursa darba mērķis ir izvērtēt uzņēmuma „Grindeks” reklāmas efektivitāti..
Izvirzītā pētījuma mērķa sasniegšanai tika risināti šādi uzdevumi:
1) raksturot uzņēmumu „Grindeks” un tā vispārēju mārketinga darbību,
2) noskaidrot, kādus reklāmas veidus un līdzekļus „Grindeks” izmanto,
3) noskaidrot, vai uzņēmuma reklāmas mārketings ir piesaistījis jaunus klientus,
4) izstrādāt ieteikumus uzņēmuma reklāmas efektivitātes paaugstināšanai.

Uzņēmuma „Grindeks” raksturojums un tā vispārējas mārketinga darbības apraksts

Lielākie reklāmdevēji 19.gs. bija tieši medicīnisko līdzekļu ražotāji un aptiekas.[2]
Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem. [3]
2006. gadā a/s „Grindeks” atzīmēja nozīmīgu jubileju –60 uzņēmuma darbības un pastāvīgas izaugsmes gadi. „Grindeks” pirmsākumi datējas ar 1946. gadu, kad Latvijas Zinātņu akadēmijas pārziņā tiek nodota Vitamīnu un hormonu rūpnīca, ar mērķi pakāpeniski pārveidot to par eksperimentālo rūpnīcu. [4]
Šodien eksperimentālā rūpnīca veidojas par Eiropas līmeņa farmācijas kompāniju ar milzīgu attīstības potenciālu. ”Grindeks” akcijas no 2006. gada 2. janvāra tiek kotētas Rīgas Fondu biržas (RFB) Oficiālajā sarakstā. Uzņēmumam „Grindeks” ir 4 meitas uzņēmumi:
• Tallinas Farmaceitiskā rūpnīca
• SIA „Grindeks Rus”
• A/s „Kalceks” (97,4% akciju)
• SIA „Namu apsaimniekošanas projekti”.

Autora komentārsAtvērt
Atlants