Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Prakses atskaite 'Psiholoģisko vērojumu prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Psiholoģisko vērojumu prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Psiholoģisko vērojumu prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Psiholoģisko vērojumu prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Psiholoģisko vērojumu prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Psiholoģisko vērojumu prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Psiholoģisko vērojumu prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Psiholoģisko vērojumu prakse', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Daudzu bērnu emocionālo, uzvedības un tās traucējumu cēloņi meklējami ne tikai ģimenē un tās emocionālajā vidē, bet arī skolā un grupiņas emocionālajā vidē. Skolā, kurā strādāju, ir arī pirmsskolas vecuma grupiņas, proti, klase, kurā ir 12 bērni vecumā no 4-5 gadiem. Jāpiebilst, ka šī skola nav parastā Latvijas skola, bet tajā mācības notiek angļu valodā, un skolā mācās dažādu tautību bērni. Šogad pirmsskolas klasītē pārsvarā mācās latviešu un krievu tautības bērni, taču ir arī daži amerikāņi, viena jaunzēlandiete un viena meksikāniete, tātad šajā klasē pastāv arī dažādu kultūru saskarsme.
Gan bērnudārzā, gan skolā skolotājs un bērni grupiņa, kā arī viņu vecāki ir savstarpēji saistīti ar emocionālām saitēm.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants