Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kā tūrisma uzņēmums mijiedarbojas ar savu makrovidi? Procesa raksturojums', 1.
  • Konspekts 'Kā tūrisma uzņēmums mijiedarbojas ar savu makrovidi? Procesa raksturojums', 2.
  • Konspekts 'Kā tūrisma uzņēmums mijiedarbojas ar savu makrovidi? Procesa raksturojums', 3.
  • Konspekts 'Kā tūrisma uzņēmums mijiedarbojas ar savu makrovidi? Procesa raksturojums', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Politiskā vide.
Šī ir viena no tām vidēm, kas ļoti spēcīgi spēj ietekmēt tūristu plūsmu uz kādu reģionu, jo politiskjā vidē ietilpst valdība, likumi, politiskie grupējumi, dažādas sabiedriskas organizācijas ar ļoti spēcīgu ietekmi uz sabiedrību kopumā. Valdība var noteikt nodokļu atvieglojumus tūrisma uzņēmumiem, ienākumus no tūrisma ieguldīt šajā nozarē, lai tā turpinātos attīstīties utt. Tomēr valsts ar nestabilu politisko situāciju atbaidīs tūristus, jo tie nemierīgajā teritorijā jutīsies apdraudēti un nedroši. Tūrismā nodarbinātajiem ir svarīgi just valsts atbalstu un tūrisma veicināšanu kopumā, un nelegālu darbību izskaušanu, jo tad rodas nevienlīdzīga kokurence, kas daudzus uzņēmumus noved pie maksātnespējas.
Tā kā tūrisms piedāvā tādus produktus, kurus pirms iegādes nevar izmēģināt, patērētājam pastāv liels risks vilties, tādēļ patērētājs ir jānodrošina ar tādu informāciju un tas jāpārliecina, ka iegādātais produkt atbildīs kvalitātei un ka uzņēmums atbilst visiem nepieciešamajiem valsts noteiktajiem standartiem- patērētās vismaz daļēji jūtas pasargāts no apmāna.
Būtiska loma mūsdienās ir arī pārvietošanās iespējām no valsts uz valsti tādā ziņā, ka nav nepieciešamas nekādas speciālas atļaujas un vīzas, lai ieceļotu vai izceļotu no valsts, jo tas apgrutina tūristus. Latvijai pozitīva vide radās līdz ar iestāšanos ES, tagad arī pievienojās Šengenas zonai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants