Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 16.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 17.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 18.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 19.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 20.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 21.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 22.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 23.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 24.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 25.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 26.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 27.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 28.
  • Prakses atskaite 'Vadīšanas prakse sākumskolā', 29.
Darba fragmentsAizvērt

Stunda; Latviešu valoda
2. Klase
Temats; Pēdējie rudens darbi
Stundas mērķis; Attīstīt vēlmi lietot intonatīvos izteiksmes līdzekļus izsakot savas emocijas.
Stundas uzdevumi; Vingrināt lietot darbības vārdus, kas saistīti ar zemes apstrādē veicamajiem darbiem
Pilnveidot prasmi sameklēt stāstā tieši izteikto galveno domu
Pilnveidot prasmi atbildēt uz jautājumiem pilnos paplašinātos teikumos.

Skolotāja rosina bērnus pateikt, par ko stāstīts šajās tautasdziesmās (maize). Skolotāja veic pārrunas ar bērniem par maizes tapšanas ceļu – vai tikt pie maizes ir grūti? Skolotāja ar bērniem pārrunā pat tehniku ar kuras palīdzību tiek apstrādāta zeme – traktors, kombains, pļaujmašīna. Skolotāja stāsta bērniem, ka jau kopš seniem laikiem zemnieki ar zirga palīdzību apstrādājuši zemi un ka dabiskie zemes irdinātāju ir arī slieka un kurmis.
Skolotāja kopīgi ar bērniem pārrunā par zemes apstrādē veicamajiem darbiem;
ecē – irdina zemi, iestrādā sēklas, iznīcina nezāles,
mēslo – dod augsnei mēslojumu,
ar – apstrādā augsni, to apvērš un drupina ar arkla palīdzību,
kultivē – irdina zemes virskārtu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants