Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'YouTube Symphony Orchestra - Crowdsourcing metode', 1.
  • Referāts 'YouTube Symphony Orchestra - Crowdsourcing metode', 2.
  • Referāts 'YouTube Symphony Orchestra - Crowdsourcing metode', 3.
  • Referāts 'YouTube Symphony Orchestra - Crowdsourcing metode', 4.
  • Referāts 'YouTube Symphony Orchestra - Crowdsourcing metode', 5.
  • Referāts 'YouTube Symphony Orchestra - Crowdsourcing metode', 6.
  • Referāts 'YouTube Symphony Orchestra - Crowdsourcing metode', 7.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Crowdsourcing metode    4
2.  YouTube.com    4
3.  YouTube Symphony Orchestra    4
  Nobeigums    6
  Izmantotā literatūra    7
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Jāsecina, ka, neskatoties uz to, ka šis YouTube Symphony Orchestra pasākums tiek organizēts tikai otro reizi, tas ir guvis ļoti plašas atsauksmes un daudzus atbalstītājus visā pasaulē. Tiek pierādīts, ka ar crowdsourcing metodi, iesaistot ļoti plašu auditoriju visā pasaulē, cilvēki spēj savā starpā veiksmīgi sadarboties, piedalīties starptautiskā pasākumā, kura pamatideja ir izveidot orķestri, kura sastāvā būtu talantīgi cilvēki no visas pasaules.
Veiksmīga ir pasākuma pamatideja, jo auditorijas piesaistīšana notiek sadarbībā ar vislielāko video koplietošanas mājaslapu, kuru katru dienu apmeklē vairāki tūkstoši, pat miljoni cilvēku. Atsaucība no muzikantiem ir ļoti liela, par ko liecina finālistu atlases dalībnieku skaits, to papildina katra individuāla pieeja šim uzdevumam, izmantojot gan klasisku mūzikas izpildīšanu, gan arī improvizācijas elementus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants