Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Inovatīvais mārketings', 1.
  • Konspekts 'Inovatīvais mārketings', 2.
  • Konspekts 'Inovatīvais mārketings', 3.
  • Konspekts 'Inovatīvais mārketings', 4.
  • Konspekts 'Inovatīvais mārketings', 5.
  • Konspekts 'Inovatīvais mārketings', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Inovatīvā mārketinga īpatnības.
Marketinga ražošanas produkcijas procedūra labi izstrādāta gan teorijā, gan praksē. Inovatīvā mārketinga mērķim jābūt precizētam ar zinātniski – tehniskas produkcijas uzskaiti , kā arī no tās puses, ka inovācija ir specifiska prece.
Pētnieki izcēla sekojošas inovatīvā mārketinga īpatnības1:
Starp zinātniski – tehniskas produkcijas izstrādes un pielietošanas laikā dažreiz eksistē liels laika intervāls, gala rezultāts no tas izmantošanas pilnā mērā var būt tikai nākotnē. Nākotnē gala produkta konkurētspēja ir atkarīga no pareizas pētīšanas izvēles tajā laikā, kad produkts izstrādājas. Tātad mārketinga jauninājumu sistēmā svarīgu vietu aizņem tehnoloģiska prognozēšana, kuras rezultāti būs redzami nākotnē.
Tā kā zinātniski – tehniskās darbības produkts ir daļa no gala produkta, tas nozīme, ka produkts nevar būt efektīvs bez tirgus izpētes. Vajadzētu kārtīgi izpētīt tirgus ar visām izmaiņām gan sākumā, gan pašā galā. Mārketingam jāiekļauj gan informācijas vākšanu, gan analīzi par patērētāju vidi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants