Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Mercedes-Benz 240D W123 2.2 dīzeļmotoru barošanas sistēma', 1.
  • Konspekts 'Mercedes-Benz 240D W123 2.2 dīzeļmotoru barošanas sistēma', 2.
  • Konspekts 'Mercedes-Benz 240D W123 2.2 dīzeļmotoru barošanas sistēma', 3.
  • Konspekts 'Mercedes-Benz 240D W123 2.2 dīzeļmotoru barošanas sistēma', 4.
  • Konspekts 'Mercedes-Benz 240D W123 2.2 dīzeļmotoru barošanas sistēma', 5.
  • Konspekts 'Mercedes-Benz 240D W123 2.2 dīzeļmotoru barošanas sistēma', 6.
  • Konspekts 'Mercedes-Benz 240D W123 2.2 dīzeļmotoru barošanas sistēma', 7.
  • Konspekts 'Mercedes-Benz 240D W123 2.2 dīzeļmotoru barošanas sistēma', 8.
  • Konspekts 'Mercedes-Benz 240D W123 2.2 dīzeļmotoru barošanas sistēma', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1)  Mercedes Benz īss motora raksturojums un parametri    3
2)  Barošanas sistēmas principiālā shēma un darbības apraksts    4
3)  Barošanas sistēmas darbības apraksts dažādos motora darba režīmos    5
a)  Degvielas iesmidzināšanas apsteidzes leņķa regulators    5
b)  Visrežīmu griešanās ātruma regulatoros    5
4)  Barošanas sistēmas regulēšanas iespējas    7
a)  Degvielas iesmidzināšanas apsteidzes leņķa regulēšana    7
b)  Sekcijsūkņa padotās degv. daudzuma, vienmērīguma regulēšana    7
c)  Pārplūdes vārsta regulēšana    8
  Izmantotā literatūra    9
Darba fragmentsAizvērt

Barošanas sistēmas regulēšanas iespējas
a) Degvielas iesmidzināšanas apsteidzes leņķa regulēšana
Degvielas iesmidzināšanas apsteidze ietekmē motora darbību, jaudu un ekonomiskumu. Lai degviela savlaicīgi sadegtu, to nepieciešams iesmidzināt degkamerā stingri noteiktā momentā, pirms virzulis sasniedzis AMP. Ja degvielu iesmidzina par vēlu, tā sadeg izpletes procesā, tāpēc motora jauda un ekonomiskums samazinās. Ja degvielu iesmidzina pārāk agri, kad gaisa temperatūra cilindrā veļ zema, degvielas pašuzliesmošanās aizkavēšanās periods palielinās un motors strādā cieti. Ļoti svarīgi, lai degvielas padeves un iesmidzināšanas apsteidzes leņķis būtu vienādi. To panāk ar bīdītāju regulēšanas skrūvēm (1) . Ja regulēšanas skrūvi no bīdītāja izskrūvē, tad attiecīgās sekcijas padeve sākas agrāk, jo plunžeris agrāk noslēdz čaulas ieplūdes urbumu.Ja skrūvi ieskrūvē bīdītājā, degvielas padeve sākās vēlāk.

Autora komentārsAtvērt
Atlants