Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības konspekts rokdarbos', 1.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības konspekts rokdarbos', 2.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības konspekts rokdarbos', 3.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības konspekts rokdarbos', 4.
  • Konspekts 'Integrētas rotaļnodarbības konspekts rokdarbos', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Pakārtoti darbības veidi: elementāro matemātisko priekšstatu veidošana, runas attīstīšana.
Mērķis: veicināt bērnu emocionālo, intelektuālo un sociālo attīstību un prieku par savu darbošanos rosināšana.
Uzdevumi:
Pilnveidot prasmes atšķirt un sagatavot nodarbībai nepieciešamas pārtikas produktus un garšvielas;
Pilnveidot prasmes sagatavot nepieciesamas virtuves priekšmetus;
Veidot prasmi gatavot cepumus pēc receptes;
Attīstīt izpratni par garšvielu lietošanu;
prast pielietot praktiski dažādas mērvienības – naža gals - šķip­sniņa, tējka­rote, ēdamkarote, glāze, ½ glāze, ½ paciņas , 1 litrs, 1 kilograms, ½ kilo­grams (vingrināties lietot pārtikas svarus), mēriedaļas uz krūzes;
vingrināties lietot vārdus “nepilns”, “mazāks”, “lielāks”, “vai­rāk”, “neliels”;
vingrināties pārlocīt uz pusēm; sagriezt uz pusēm;
veidot priekšstatu par laiku – 5 minūtes, 10 minūtes, 15 minū­tes, 1 stunda;
attīstīt acu mēru - vingrināties veidot smalkmaizītes vienāda lieluma.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants