Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāmu izndustrijas attīstība', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmu izndustrijas attīstība', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmu izndustrijas attīstība', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmu izndustrijas attīstība', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmu izndustrijas attīstība', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmu izndustrijas attīstība', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmu izndustrijas attīstība', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmu izndustrijas attīstība', 8.
  • Prezentācija 'Reklāmu izndustrijas attīstība', 9.
  • Prezentācija 'Reklāmu izndustrijas attīstība', 10.
  • Prezentācija 'Reklāmu izndustrijas attīstība', 11.
  • Prezentācija 'Reklāmu izndustrijas attīstība', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Saistība ar Latviju
Arī Latvijā ir veidotas reklāmas, kuras reklamē kādu produktu vai akciju.

Piemēram, CSDD reklāmas, dažādu sporta pasākumu reklāmas, koncertu, kino, u.c.
Kā cilvēki varētu sevi pasargāt no nevēlamas reklāmu ietekmes?
Cilvēkam ir jādomā pašam par sevi, nevis jādara un jādomā kā viņam liek, ja cilvēks stingri turēsies pie saviem uzskatiem, tad viņu reklāmas neietekmēs.
Vai reklāmu vajadzētu ierobežot?
Jā, jo cilvēki apjūk lielajā reklāmu klāstā un nespēj vairs orientēties.
Jā, jo ir jāizskata, kādas reklāmas, kurā dienas laikā reklamēt.

Nē, jo reklāmas ir atsevišķa nozare, kuras pamatā ir cilvēki ar saviem uzņēmumiem, līdz ar to radot darba vietas, uzlabojot ekonomisko situāciju valstī.

Autora komentārsAtvērt
Atlants