Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Biznesa plāns', 1.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 2.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 3.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 4.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 5.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 6.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 7.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 8.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 9.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 10.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 11.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 12.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 13.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 14.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 15.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 16.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 17.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 18.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 19.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 20.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 21.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 22.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 23.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 24.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 25.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 26.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 27.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 28.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 29.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 30.
  • Referāts 'Biznesa plāns', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Plāna kopsavilkums    4
2.  Pieņēmumi un riski    5
2.1.  Riski, to iestāšanās varbūtība, ietekme, iespējas mazināt riska mazināšanos    5
3.  Uzņēmums un tā vadība    7
3.1.  Uzņēmuma apraksts    7
3.2.  Komandas sastāvs    8
4.  Preces un pakalpojumi    9
4.1.  Produkcijas apraksts    9
4.2.  Produkta virzīšana tirgū    11
5.  Ražošanas vai pakalpojumu nodrošināšana    12
6.  Nozare (tirgi un konkurenti)    14
6.1.  Nozares attīstība un perspektīvas    14
6.2.  Tirgi un iespējas tajos, konkurence, priekšrocības trūkumi    14
7.  Uzņēmuma konkurences stratēģija    16
7.1.  SVID analīze    16
7.2.  Mārketinga stratēģija    17
7.3.  Pārdošanas plāns    19
8.  Darbinieki    20
9.  Finansējums    23
10.  Finanšu plāns    24
10.2.  Plānotie izdevumi    24
10.4.  Bilance    28
Darba fragmentsAizvērt

6. Nozare (tirgi un konkurenti)
6.1.Nozares attīstība un perspektīvas
Uzņēmums piedāvā kvalitatīvu un katram pircējam unikālu preci, ( par šo kvalitāti un unikalitāti ir atbilstoši jāmaksā, tāpēc arī prece nav pieskaitāma pie zemo cenu kategorijas ), kā arī augstas kvalitātes apkalpošanu. Tieši šīs iezīmes ir spējīgas palīdzēt uzņēmumam piesaistīt klientus ražošanas nozarē. Uzņēmums realizēs papildu izplatīšanas kanālu ieviešanu, dažādu cenu politiku pielāgošanu dažādu klientu piesaistīšanai, jaunu produktu segmentu izveidi.
Uzņēmumam ir viens tiešs konkurents un viens netiešs konkurents, kas pārdod savus produktus, līdz ar to uzņēmumam nemitīgi jādomā par to kā attīstīties un piesaistīt jaunus klientus, lai pieprasījums pēc ražotā produkta augtu. Lai uzņēmums kļūtu populārs ir nepieciešams rīkot dažādas reklāmas kampaņas. Ir svarīgas visas iespējas kā reklamēt produktu, tā var būt informatīva reklāma, kura ir izveidota interneta vietnē, tiek izdalīta skrejlapiņu veidā, klientu atsauksmes, radio, televīzijā. Uzņēmuma piedāvātā prece palīdzēs apmierināt vēlmi atšķirties, izpausties radoši.
6.2.Tirgi un iespējas tajos, konkurence, priekšrocības trūkumi
Uzņēmuma lielākais tiešais konkurents ir “Troll”, kurš piedāvā gultiņas, ar līdzīgu produktu kā “BabyProtect”, un no kuriem uzņēmums atšķirtos ar iespēju izveidot sev tīkamu aizsargu, arī no eko materiāliem, paplašināt produkta piedāvājumu un atpazīstamību tirgū. Konkurenta lielākais mīnuss ir tas, ka aizsargs ir vienveidīgs, un tam nav tik liela uzmanība uzņēmumā. Pircējs var iegādāties aizsargu tikai pērkot to ar gultiņu, atsevišķi nav pieejams. Uzņēmums ir veicinājis ātrus attīstības tempus, ir piesaistījis daudz klientu, kuri iegādājās bērnu gultiņas. Konkurentu izpēte ( skat.6.2.1.att.).
Otrais netiešais konkurents ir “Bom-Bon mākonīši” , kuri piedāvā izgatavot mīkstus un gaisīgus spilventiņus dažādos izpildījumos, domātus gultas redelēm. Pildījumā - sintētisks dūnu aizvietotājs. Roku darbs, cena – 70,00 EUR. Uzņēmums “BabyProtect” neuzskata “Bom-Bon mākonīšus” par tiešajiem konkurentiem, jo viņu produkcija atšķirās no “BabyProtect”.
Neviens no konkurentiem tieši nav apdraudējis uzņēmuma “BabyProtect” tirgus pozīcijas. Uzņēmums “BabyProtect” tuvākajā laikā plāno apsteigt “Bom-Bon mākonīši” klientu piesaistīšanas ziņā. “BabyProtect” vairāk popularizēs savu uzņēmumu ar interneta palīdzību. Salīdzinot ar abiem konkurentiem, “BabyProtect” cena ir starp abiem konkurentiem, tomēr no kvalitātes neatpaliek un piedāvā plašāku produkta piedāvājuma klāstu ( skat.6.2.2.att.).

Atlants