Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 1.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 2.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 3.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 4.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 5.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 6.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 7.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 8.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 9.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 10.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 11.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 12.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 13.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 14.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 15.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 16.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 17.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 18.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 19.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 20.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 21.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 22.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 23.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 24.
  • Referāts 'Internets kā tūrisma informācijas izplatīšanas veids - plusi un mīnusi', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Teorētiskais pamatojums    4
1.1.  Sapratne par internetu    4
1.1.2.  Interneta vēsture    4
1.2.  Interneta loma tūrisma piedāvājumā    5
1.2.1.  Lapu uzbūve    6
1.2.2.  Lapu veidi    7
1.2. 3.  Lapu veidošana    8
1.2.4.  Interneta izmantošana komercijā un popularizēšanā    9
2.  Praktiskā daļa    11
2.1.  Mājas lapu izpēte    11
2.1.1.  Ceļveži internetā    11
2.1.1.1.  Ceļvedis www.vietas.lv    12
2.1.1.2.  Ceļvedis www.travellatvija.lv    13
2.1.2.  Tematiskās mājas lapas    13
2.1.2.1.  „Lauku ceļotāja” mājas lapa    14
2.1.2.2.  Latvijas viesnīcu un restorānu asociācijas mājas lapa    14
2.1.3.  Specializētās mājas lapas    16
2.1.3.1.  Hotel Bergs mājas lapa    16
2.1.3.2.  Rundāles pils mājas lapa    17
2.1.3.3.  Tūrisma firmas „Impro” mājas lapa    17
3.  Radošā daļa    19
  Mājas lapas izveide    19
  Secinājumi    23
  Izmantotā literatūra    24
Darba fragmentsAizvērt

Lapai ir jāizvēlas atslēgas vārdi un jāpiereģistrē. Atslēgas vārdi ir vārdi, ar kuru palīdzību var atrast lapu. Tie būtu saistīt ar Karostu. Protams, pats vārds „Karosta”, tad vārdi, kas saistīti ar Karostu. Tie būtu objektu nosaukumi, noteikti „Beberliņi”. Jāizmanto arī iespēja izmantot meklētājus. Var reģistrēt tikai www.google.lv, taču ir arī citi meklētāji, tā kā var arī piereģistrēt tajos. Arī izmantot ceļvežus. Jau aprakstītos www.vietas.lv un www.travellatvia.lv, kā arī citus. Tas, protams, maksā zināmu naudas summu, taču tā es reklamētu savu mājas lapu. Norādītu saiti uz lapu. Ja lapu tik izveidotu, bet neveiktu nekādus reklāmas pasākumus, tad no mājas lapas nebūtu pārāk liela jēga no tūrisma veicināšanas principa. Lapu būtu grūti atrast, tā būtu nemanāma. Bet viens no lapas veidošanas iemesliem jau ir reklāma un uzmanības pievēršana objektam.
Šie ir tikai daži ieteikumi kā uzlabot, un ko vajadzētu izmantot mājas lapai. Lapas saturu un informāciju atjaunināt vajadzētu vismaz reizi pa divām nedēļām, sezonas laikā reizi nedēļā. Tas attiektos uz lapas jaunumiem un notikumu kalendāru. Var piedāvāt vietējiem uzņēmumiem reklāmas iespējas.

Secinājumi
1. Internets ir izdevīga vieta, kur reklamēt savu preci.
2. Internetā var dažādi reklamēties.
3. Informācija internetā ir ļoti dažāda.
4. Mājas lapas ir ļoti atšķirīgas pēc savām funkcijām.
5. Tūrisma informācija internetā ir ļoti daudz.
6. Ir speciālas lapas, kuras ir domātas tūrisma informācijai.
7. Visplašāko informācijas loku aptver interneta ceļveži.
8. Precīzāku informāciju dos specializētās lapas.
9. Informācijas vecumu ir grūti noteikt.
10. Mājas lapu labāk ļaut izveidot profesionāļiem.
11. Lapas izveide izmaksā sākot no 600 latiem.
12. Izveidot savu mājas lapu nav pārāk sarežģīti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants