Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 1.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 2.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 3.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 4.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 5.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 6.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 7.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 8.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 9.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 10.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 11.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 12.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 13.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 14.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 15.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 16.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 17.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 18.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 19.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 20.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 21.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 22.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 23.
  • Referāts 'Mārketinga kompleksa izstrāde SIA "Līvas grupa" ienākšanai Norvēģijā', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA „Līvas grupa” raksturojums    4
2.  Norvēģijas ekonomiskā vide    7
2.1.  Ekonomikas politika un darba tirgus    7
2.2.  Eksporta iespējas    9
2.3.  Celtniecības un būvniecības tirgus    11
3.  Norvēģijas politiskā un tiesiskā vide    13
4.1.  Algas    14
4.2.  Noteikumi veiksmīgai sadarbībai būvniecībā    14
4.  Norvēģijas kultūrvide    17
5.  Mārketinga kompleksa pielietojums SIA „Līvas grupa” attīstībai norvēģijā    19
5.1.  Produkta loma uzņēmuma ienākšanai Norvēģijas tirgū    19
5.2.  Produkta cenas noteikšana    21
5.3.  Pārdošanas vietas analīze    22
5.4.  Produkta virzīšana tirgū    22
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Elektromagnētiskais starojums pastāv visur, jo tas var būt ne vien mākslīgi radīts, bet arī dabisks.
2. Mūsdienu pasaulē ir grūti izvairīties no dažāda veida starojumiem, jo to klātbūtne sastopama ikdienas darbā un apkārtnē .
3. Sarunas pa mobilo telefonu nedrīkst būt garas. Labāk zvanīt bieži, bet ar īsām sarunām.
4. Lietojot datoru jāievēro atpūtas pauzes un pareizs attālums no monitora.
5. Televizoru nevajadzētu turēt guļamistabā. Tas pats attiecas uz datoru.
6. Visur, kur ir elektrība un izmanto elektriskās ierīces, rodas elektriskais lauks un
magnētiskais lauks.
7. Darba devējs ir atbildīgs par elektromagnētiskā starojuma daudzumu darba vietā.
8. Darbiniekam jāseko līdzi elektromagnētiskajam starojumam un vajadzības gadījumā jāziņo par to.

Vai elektromagnētiskais starojums kaitīgi ietekmē cilvēka veselību? Darba gaitā ir apstiprinājusies hipotēze, ka elektromagnētiskais starojums kaitīgi ietekmē cilvēka veselību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants