Vērtējums:
Publicēts: 13.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģija', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģija', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģija', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģija', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģija', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģija', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģija', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģija', 8.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģija', 9.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģija', 10.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģija', 11.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģija', 12.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģija', 13.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģija', 14.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģija', 15.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģija', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• Reklāmas iespaidā mēs ieraugām tikai to, ko vēlamies ieraudzīt, un nevajadzīgo neapzināti atstājam fonā;
• Veiksmīgas reklāmas pamatā ir iepriekš izstrādātas psiholoģiskas formulas;
• Reklāma tiek radīta, lai ietekmētu cilvēku domas un jūtas - patērētāju uzvedību un emocijas, vēlēšanās un sapņus;
• Reklāmās nelieto tiešus tekstu “Nāc un nopērc šo preci”, bet tie tiek aizstāti ar visu to, kas nav nopērkams pa naudu

Rekomendācijas
Lai arī cik reklāma būtu stipra, pirms kaut ko pērciet, kārtīgi izdomājiet, vai jums tiešām to vajag;
Ja veikalā redzat akcijas produktu, tad vispirms apskatieties tā derīguma termiņu;
Ja arī pērciet akcijas preci, turklāt vairumā, tad padomājiet, cik no tā jūs spēsiet izlietot;
Novērtējiet reklāmas kvalitāti, jo labai precei ir vajadzīga laba reklāma, un laba reklāma ir dārga;
Necenšaties sevi izveidot kā reklāmās redzētos ideālos tēlus, jo bieži vien tādi reālajā dzīve nemaz neeksistē;
Necenšaties kādu citu izveidot kā reklāmās redzētos ideālus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants