Vērtējums:
Publicēts: 07.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Preses izdevēju darbība un attīstība ekonomisko faktoru ietekmē', 1.
  • Referāts 'Preses izdevēju darbība un attīstība ekonomisko faktoru ietekmē', 2.
  • Referāts 'Preses izdevēju darbība un attīstība ekonomisko faktoru ietekmē', 3.
  • Referāts 'Preses izdevēju darbība un attīstība ekonomisko faktoru ietekmē', 4.
  • Referāts 'Preses izdevēju darbība un attīstība ekonomisko faktoru ietekmē', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Gastons Neimanis, "Dienas Mediji" valdes loceklis, "Dienas Bizness" valdes priekšsēdētājs: ” Mēs saprotam, ka šī gada abonēšanas kampaņā noteicošais būs nevis cilvēku vēlme abonēt un lasīt kādu no preses izdevumiem, bet viņu iespējas to darīt”
Katrs uzņēmums, kurš izdod žurnālus un laikrakstus 2010. gadam abonentus cenšas pievilināt ar dažādām atraktīvām abonēšanas kampaņām. Cenu samazinājums tiek plānots tikai kampaņu laikā. Visi preses izdevumi noteikti neizdzīvos, ņemot vērā izmaksas un ieņēmumu un radikālo reklāmas ieņēmumu kritumu, daļa labākajā gadījumā balansē pie nulles, tomēr liela daļa cieš zaudējumus. Rodas jautājums, cik lielus zaudējumus ir gatavi ciest akcionāri un īpašnieki un cik ilgi viņi spēs ciest šos zaudējumus. Grūti minēt kādu konkrētu izdevumu, drīzāk tas sāksies ar to, ka kāds no izdevumiem iznāks retāk.
Gastons Neimanis uzsver, ka radikālu preses tirgus kritumu 2010.gadā neparedz, lai gan samazinājums turpināsies. Jūlija Sokolova, "MK-Latvija" direktore un galvenā redaktore uzskata, ka samazināsies abonentu skaits, saruks to cilvēku daudzums, kas presi iegādāsies mazumtirdzniecībā. Tādējādi palielināsies konkurence starp izdevumiem, kas jau pašlaik ir diezgan augsta.

Autora komentārsAtvērt
Atlants