Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Produkcijas sadales (novadīšanas tirgū) starptautiskie kanāli', 1.
  • Konspekts 'Produkcijas sadales (novadīšanas tirgū) starptautiskie kanāli', 2.
  • Konspekts 'Produkcijas sadales (novadīšanas tirgū) starptautiskie kanāli', 3.
  • Konspekts 'Produkcijas sadales (novadīšanas tirgū) starptautiskie kanāli', 4.
  • Konspekts 'Produkcijas sadales (novadīšanas tirgū) starptautiskie kanāli', 5.
  • Konspekts 'Produkcijas sadales (novadīšanas tirgū) starptautiskie kanāli', 6.
  • Konspekts 'Produkcijas sadales (novadīšanas tirgū) starptautiskie kanāli', 7.
  • Konspekts 'Produkcijas sadales (novadīšanas tirgū) starptautiskie kanāli', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Ikvienu sadales kanālu raksturo līmeņu skaits, kas tiešā veidā norāda uz to cik daudz to starpnieku, kas izpilda jebkuru darbu preču kustībā, kā arī tās īpašuma tiesību nodošanu galējam patērētājam. Nacionālā mērogā šie līmeņi parasti ir šādi:
• Nulles līmeņa kanālu veido ražotājs, kurš realizē preces tieši patērētājam. Tie ir tiešie preču realizācijas veidi (tirdzniecība iznēsājot "no durvīm līdz durvīm", sūtījumu tirdzniecība, tirdzniecība ražotājiem piederošos veikalos). Nulles līmeņa kanālu var saukt arī par tiešo pārdošanas kanālu. Ražotājs var pārdot tieši patērētājiem, bet starptautiskajā mārketingā šis pārdošanas veids nav derīgs vai ieteicams lielākajai daļai plaša patēriņa preču.
• Viena līmeņa kanāls sastāv no viena starpnieka. Patēriņa preču tirgū parasti tas ir mazumtirgotājs, kas pārdod preces mazumtirdzniecībā. Biznesa tirgū starpnieks var būt arī aģents vai brokeris.
• Divu līmeņu kanālā ir divi starpnieki. Patēriņa preču tirgos tie ir vairumtirgotāji un mazumtirgotāji.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants