Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Vizuālās reklāmas elementu raksturojums un nozīme jogurta "Oga" reklāmās', 1.
  • Prezentācija 'Vizuālās reklāmas elementu raksturojums un nozīme jogurta "Oga" reklāmās', 2.
  • Prezentācija 'Vizuālās reklāmas elementu raksturojums un nozīme jogurta "Oga" reklāmās', 3.
  • Prezentācija 'Vizuālās reklāmas elementu raksturojums un nozīme jogurta "Oga" reklāmās', 4.
  • Prezentācija 'Vizuālās reklāmas elementu raksturojums un nozīme jogurta "Oga" reklāmās', 5.
  • Prezentācija 'Vizuālās reklāmas elementu raksturojums un nozīme jogurta "Oga" reklāmās', 6.
  • Prezentācija 'Vizuālās reklāmas elementu raksturojums un nozīme jogurta "Oga" reklāmās', 7.
  • Prezentācija 'Vizuālās reklāmas elementu raksturojums un nozīme jogurta "Oga" reklāmās', 8.
  • Prezentācija 'Vizuālās reklāmas elementu raksturojums un nozīme jogurta "Oga" reklāmās', 9.
  • Prezentācija 'Vizuālās reklāmas elementu raksturojums un nozīme jogurta "Oga" reklāmās', 10.
  • Prezentācija 'Vizuālās reklāmas elementu raksturojums un nozīme jogurta "Oga" reklāmās', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Krāsa
Tumšais ķiršu sarkanais tonis kopā ar melno krāsu:
izceļ reklamējamo produktu;
ir saskaņoti un labi ”saplūst”
rada maiguma un rūpju sajūtu saskaņā ar psiholoģiskiem pētījumiem;

Zaļas krāsas burti izmantoti lai:
Sakristu ar produkta iepakojuma zaļo toni;
Iepakojuma zaļais elements tāds nebūtu vienīgais starp visiem tumšajiem un sārtajiem toņiem.
Noformējums
liels attēls piesaista netīšo uzmanību;
•harmoniska kompozīcija;
•šķeltas un viļņotas līnijas –
grācija, nepiespiestība;
•attēlus atdala slīpais teksts,
kas liek tam pievērst uzmanību
un izlasīt.
uzmanību piesaistoši vizuālie efekti – smaidīgi ķirši;
•harmoniska kompozīcija;
•proporcija 3:5 - ”Zelta vidusceļš”;
•kustību pa diagonāli no kreisā
augšējā uz labo apakšējo
uztver labāk un labprātāk.…

Atlants